ورزش / شناسه خبر: 63698 / تاریخ انتشار : 1400/6/26 00:03
|

طارمی دونده‌ترین بازیکن هفته اول لیگ قهرمانان اروپا

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو به طورمشترک با مهاجم اتلتیکومادرید، دونده‌ترین بازیکنان هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بودند.

بوشهری هامهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو به طورمشترک با مهاجم اتلتیکومادرید، دونده‌ترین بازیکنان هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بودند.

سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با پایان یافتن بازی‌های هفته اول مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، آماری جالب از این بازی‌ها منتشر کرده که در یکی از این موارد مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به طور مشترک با یانیک کاراسکو از اتلتیکومادرید دونده‌ترین بازیکنان بازی‌های هفته اول این رقابت‌ها با ثبت 13.4 کیلومتر دوندگی شدند.

طارمی دونده‌ترین بازیکن هفته اول لیگ قهرمانان اروپا


تبلیغات

آنها در این رده‌بندی بالاتر از بازیکنانی همچون یاشوا کیمیش از بایرن مونیخ، میرالم پیانیچ از بشیکتاش، مارکو رویس از بوروسیا دورتموند، لئون گورتسکا از بایرن مونیخ، مارسلو بروزوویچ از اینتر و فرنکی دیونگ از بارسلونا قرار گرفتند.

مهدی طارمی در جریان تساوی بدون گل شب گذشته (چهارشنبه) پورتو در خانه اتلتیکومادرید در دقیقه 80 موفق به گلزنی شد، اما گلش توسط کمک‌داور ویدئویی (VAR) به علت برخورد توپ به دستش مردود اعلام شد.

 

کلیدواژه

مهدی طارمی

پورتو

لیگ قهرمانان اروپا

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی