سیاست / شناسه خبر: 63703 / تاریخ انتشار : 1400/7/1 11:41
|

پیام تبریک نماینده ی شورای شهر دالکی در شورای شهرستان دشتستان به مناسبت انتصاب دکتر محمدی زاده به عنوان استاندار بوشهر

بوشهری ها /نماینده ی شورای شهر دالکی در شورای شهرستان دشتستان طی پیامی انتصاب دکتر محمدی زاده را به عنوان استاندار بوشهرتبریک گفت.

بوشهری ها /نماینده ی شورای شهر دالکی در شورای شهرستان دشتستان (عباس تدین) طی پیامی انتصاب دکتر محمدی زاده را  به عنوان استاندار بوشهرتبریک گفت.

به گزارش بوشهری ها ، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند و گرامی سردار دکتراحمد محمدی زاده

الحمدالله رب العالمین که ایزد منان با وجود دولت مردان بزرگ، متخصص و متعهدی چون جنابعالی بر ما منت نهاد تا به مصداق آیه شریفه ((ذلک فضل الله یوتیه من یشاء و الله ذو الفضل العظیم)) بتوانیم در خاک پاک بوشهر به واسطه سکان داری قابل و شایسته تان از فضل و کرم پرودگار بهره مند شویم.
بدیهی است در این برهه حساس کشور، برای جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی) و قابلیت های منحصر به فرد استان برای پیمودن گام های توسعه پایدار و بالندگی بیشتر، نیازمند عنایت ویژه از جانب آن مقام محترم می باشد.
اینجانب با کمال مسرت انتخاب شایان حضرتعالی را به سمت استاندار بوشهر تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه باری تعالی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام و انقلاب و نظام و ملت عزیز ایران اسلامی بالاخص مردم شریف استان بوشهر را مسألت می نمایم.


عباس تدین
نماینده شورای شهر دالکی در شورای شهرستان دشتستان

کلیدواژه

استاندار بوشهر

عباس تدین

شورای دالکی

پیام تبریک

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی