گناوه / شناسه خبر: 68 / تاریخ انتشار : 1395/11/23 12:31
|

نشست اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران گناوه

بوشهری ها / در پی اعلام هواشناسی و ستاد بحران استان بوشهر مبنی بر وقوع بارندگی سیل آسا در این استان، شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گناوه روز شنبه در فرمانداری جلسه اضطراری تشکیل داد.

فرماندار گناوه دراین نشست گفت: تمامی ادارات و نهادهای این شهرستان بویژه اعضای شورای مدیریت بحران با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر وقوع بارش های سیل آسا در استان بوشهر در آمادگی کامل بسر می برند.
سیدعلی پاک نژاد افزود: به منظور آمادگی این شورا در برابر بحران و حوادث احتمالی، مسئولان کارگروه های تخصصی تدابیر لازم اندیشیده و نقاط حادثه خیز نیز شناسایی شده است.
وی از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران خواست تا درصورت هرگونه اتفاقی در محل حادثه حضور یابند.
فرماندار گناوه از ادارات راه وشهرسازی و هواشناسی شهرستان خواست تا وضعیت راهها و هوای منطقه را به فرمانداری بموقع اعلام کنند.
معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری گناوه گفت: باتوجه به سیستم بارشی که در هفته جاری وارد منطقه خواهد شد، به منظور آمادگی کامل اقدام به برگزاری این جلسه شده است.
حمزه مسعودی نیا افزود: طبق مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران، به منظور آمادگی در برابر هرگونه حادثه و جلوگیری از خسارت احتمالی نقاط حادثه خیز مجدد سرکشی، پاکسازی و لایروبی کانال دفع آبهای سطحی در شهر و ضایعات نخاله ساختمانی در بستر رودخانه ها برای روان سازی آب انجام شود.
زارع مسئول اداره هواشناسی گناوه گفت: براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان بوشهر یک سیستم بارشی از روز یکشنبه وارد منطقه می شود که بصورت متناوب تا اواخر هفته جاری ادامه دارد که شدت آن در روز دوشنبه دراین شهرستان است.
دراین نشست مسئولان کارگروه های تخصصی شورای هماهنگی مدیریت بحران گناوه گزارشی از برنامه های حوزه کاری خود را ارایه دادند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از نقاط ساحلی و گرمسیری کشور در مسیر عبور آبهای ناشی از طغیان رودخانه های فصلی استانهای همجوار به دریا قرار دارد

کلیدواژه

گناوه

بحران

اضطراری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی