جامعه / شناسه خبر: 82 / تاریخ انتشار : 1395/11/24 21:44
|
با حضور مسئولین انجام شد:

کاشت ۳۸ نهال به نیت سی و هشتمین بهار انقلاب در دیلم

کاشت 38 نهال به نیت سی و هشتمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی در دیلم با حضور مسئولان در جوار بوستان روستایی بنه خاطر این شهرستان غرس شد.

بوشهری هاکاشت 38 نهال به نیت سی و هشتمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی در دیلم با حضور مسئولان در جوار بوستان روستایی بنه خاطر این شهرستان غرس شد. سرپرست اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان دیلم گفت: دهه فجر سرآغاز  پیروزی بزرگ ملت سرافراز ایران بر استکبار جهانی و پرتوافشانی اسلام ناب محمدی(ص) در این کشور است، از این رو این ایام مبارک و خجسته باید به بهترین شیوه ممکن و در قالب های مختلف تبیین و گرامی داشته شود.

غلامحسین آقاجری با اشاره به سنت حسنه درختکاری در جامعه اضافه کرد: باید کاشت درخت به صورت یک فرهنگ در سطح جامعه نهادینه شود و همه مردم و مسئولان برای ترویج آن همت کنند.

وی افزود: این اداره بنا به رسالت سازمانی در ترویج فرهنگ درخت کاری و گسترش فضای سبز اقدام به کاشت ۳۸ نهال به همین مناسبت کرد.

سرپرست اداره منابع طبیعی وآبخیزداری دیلم ادامه داد: توسعه فضای سبز امری ضروری برای داشتن یک زندگی سالم است و درخت‌کاری تاثیر بسیار زیادی در زندگی ما دارد که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

 

کلیدواژه

دیلم

نهال

بهار انقلاب

دهه فجر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی