ورزش / شناسه خبر: 9 / تاریخ انتشار : 1395/10/29 20:34
|
مهدی تاج در بوشهر

کشور ایران در حوزه فوتبال ساحلی جایگاه مهمی در جهان دارد

تورنمنت فوتبال ساحلی در بوشهر با شرکت کشورهای ایتالیا، لهستان، اسپانیا و ایران در بوشهر برگزار می‌شود.

بوشهری هاتاج با بیان این که دریانوردان پارس جنوبی چند سال متوالی قهرمان فوتبال ساحلی ایران است، افزود: از اداره کل ورزش و جوانان، هیات فوتبال، استانداری، امام جمعه و شهرداری بوشهر که در این راستا با فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی مشارکت می‌کنند قدردانی می‌شود که در این بین منطقه ویژه پارس جنوبی نقش مهم و ارزنده‌ای در حمایت از تیم دریانوردان پارس جنوبی دارد.

وی با بیان این که اردوهای تیم ملی فوتبال بر اساس برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده اجرا می‌شود، گفت: در برگزاری اردوهای تیم ملی نباید برنامه‌های نگران‌کننده‌ای ایجاد شود چرا که این برنامه‌ها در سطح ملی طراحی شده است.
مهدی تاج پیش از ظهر امروز در نشست با امام جمعه بوشهر با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت مهمی در فوتبال ساحلی است، اظهار داشت: تیم دریانوردان پارس جنوبی بوشهر در فوتبال ساحلی جهان جزو دو تیم برتر است و این جایگاه مهم این تیم را در جهان نشان می‌دهد.
وی با اشاره به برگزاری تورنمنت چهار جانبه جهان در بوشهر افزود: تورنمنت فوتبال ساحلی در بوشهر با شرکت کشورهای ایتالیا، لهستان، اسپانیا و ایران در بوشهر برگزار می‌شود.
رئیس فدراسیون فوتبال افزود: تیم‌های این 4 کشور 26 بهمن وارد بوشهر می‌شوند و مسابقات را در مدت 5 روز برگزار می‌کنند.
تاج با بیان اینکه فوتبال ساحلی ایران در رنکینگ پنجم جهان قرار دارد، گفت: فدراسیون فوتبال توجه ویژه‌ای به فوتبال ساحلی دارد و این در حالی است که تیم دریانوردان پارس جنوبی بوشهر سالهاست قهرمان فوتبال ساحلی ایران و در مسابقات بین‌المللی حضوری موفق دارد.
وی با تأکید بر فراهم شدن زمین‌های فوتبال ساحلی بوشهر برای برگزاری تورمنت جهانی تأکید کرد: باید سخت‌افزارها و نرم‌افزارها و شرایط پشتیبانی برای برگزاری تورنمنت جهانی فوتبال ساحلی در بوشهر به نحو احسن فراهم شود تا این مسابقات هر ساله در این شهر زیبای ساحلی برگزار شود.
رییس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: اگر در تورنمنت فوتبال ساحلی در بوشهر موفق عمل کنیم بوشهر هر سال میزبان فوتبال ساحلی جهانی می‌شود.

 

کلیدواژه

مهدی تاج

فوتبال

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی