سیاست / شناسه خبر: 118284 / تاریخ انتشار : 1401/5/13 11:57
|

چهار پروژه معدنی دشتی در هفته دولت بهره برداری می‌شود

بوشهریها| سرپرست اداره صنعت، معدن وتجارت دشتی گفت : چهار پروژه معدنی و صنایع معدنی این شهرستان در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بوشهری ها / روابط عمومی  اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر به نقل از علی سعیدی نژاد اعلام کرد: جاده دسترسی مجتمع معدنی روستای "عربی" که با اعتبار ۹ هزارو ۹۵۰ میلیون ریال مراحل پایانی اجرای خود را می‌گذراند یکی از پروژه‌هایی است که هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.

وی اضافه کرد: شرکت ماسه گستر جنوب یکی دیگر از این پروژه‌ها است که با اعتبار ۱۲۲ هزار و ۷۰۰میلیون ریال افتتاح و بهره برداری می‌شود.

سعیدی عنوان کرد: جاده‌های دسترسی به مجتمع معدنی تنگ پلنگی و معادن "تلخاب" نیز ۲ پروژه‌ای است که از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ساخته شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی بیان کرد : این شهرستان با وجود معادن شن و ماسه و سنگ لاشه در مجموع ۲۵ درصد از معادن استان بوشهر را در خود جای داده است.

در پی انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر و به منظور آشنایی مردم با فعالیت‌ها و بیان اهداف و برنامه‌های آینده دولت، از دوم تا هشتم شهریور ، هفته‌ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

چهار پروژه معدنی دشتی در هفته دولت بهره برداری می‌شود

 

کلیدواژه

سرپرست اداره صنعت

پروژه معدنی دشتی

علی سعیدی نژاد

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی