سیاست / شناسه خبر: 118414 / تاریخ انتشار : 1401/5/23 12:42
|

خبرنگاران افسران خط مقدم مبارزه با تهاجم رسانه‌ای دشمن هستند

بوشهری ها / معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: خبرنگاران به عنوان افسران خط مقدم مبارزه با تهاجم رسانه‌ای استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌روند و در این شرایط سخت نقش آنان در خنثی سازی تهاجم دشمن به آرمان‌های انقلاب محسوس و موثر است.

اکبر پورات در آئین گرامیداشت روز خبرنگار افزود: با توجه به نقش و جایگاه خبرنگاران در عرصه جهاد تبیین، تکلیفی که برعهده آنان در این زمینه است عمل دقیق و هوشمندانه در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در این حوزه است. 

پورات اضافه کرد: در شرایطی که دشمن با بزرگ نمایی اقدامات رژیم ستم‌شاهی تلاش می کند دستاوردهای نظام را زیر سوال ببرد این خبرنگاران هستند که باید خدمات نظام جمهوری اسلامی بویژه در راستای محرومیت زدایی را به جامعه معرفی و تبیین کنند.

وی اظهار کرد: دولت انقلابی سیزدهم امروز خدمات ارزشمندی به جامعه ارائه کرده است که باید در راستای جهاد تبیین این گام‌ها و دستاوردهای بخوبی بیان و انعکاس داده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: کمک به تحقق منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب از طریق مطالبه گری و تبیین از دیگر تکالیف مهم خبرنگاران در این برهه حساس زمانی است که باید به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به جنگ تبلیغاتی دشمن یادآور شد: دشمن امروز برای ضربه زدن به انقلاب با تمام توان خود وارد میدان شده و مبالغ هنگفتی در این بخش هزینه کرده است.

پورات ادامه داد: نا امید کردن مردم و قرار دادن آنان در مقابل نظام جمهوری اسلامی از هدف‌های مهم دشمن است که در این جا این وظیفه خبرنگاران است که با تمهیدات و کار رسانه‌ای قوی، هوشمند و هدفمند این نقشه ها را خنثی کنند.

 

وی با اشاره به روایتگری عاشورا به وسیله حضرت زینب (س) گفت: اگر روایت‌گری حضرت زینب (س) نبود ممکن بود واقعه جانگذاز عاشورا به فراموشی سپرده شود.

پورات یادآور شد: حضرت زینب (س) با افشاگری‌های خود موجب ماندگاری واقعه عاشورا شد و شور و حرارت این واقعه ناشی از همان روایتگری ها است.

وی تاکید کرد: امروز خبرنگاران در راستای جهاد تبیین با روایت‌گری شجاعت و ایثار شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) بویژه سردار پرافتخار حاج حسین همدانی که غریبانه از سوی فتنه گران مورد اهانت قرار می گیرند، باید قلم بزنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بر ضرورت حمایت از خبرنگاران و تشکیل کارگروهی برای احصای چالش‌های خبرنگاران تاکید کرد.

وی ادامه داد: همچنین تلاش می شود از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی صنایع در استان بوشهر در حوزه فرهنگی و ورزشی سهم خبرنگاران نیز بخوبی دیده شود.

کلیدواژه

معاون سیاسی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان

خبرنگاران

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی