سیاست / شناسه خبر: 118432 / تاریخ انتشار : 1401/5/24 11:22
|
استاندار بوشهر:

از حضور سرمایه گذاران در استان استقبال می‌شود

بوشهریها| استاندار بوشهر گفت: از حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای حضور در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری در این استان استقبال می‌شود.

بوشهری ها / روابط عمومی استانداری بوشهر روز دوشنبه به نقل از احمد محمدی زاده در نشست با سرمایه گذاران و فعالان حوزه اقتصادی استان بوشهر افزود: در همین راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان باید زمینه را برای حضور بیشتر صاحبان سرمایه با هدف اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال زا فراهم کنند.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با تاکید بر لزوم همکاری دو طرفه مسئولان دولتی و سرمایه‌گذاران بیان کرد: ضمن اینکه مسئولان دولتی باید حمایت موثری از سرمایه‌گذاران داشته باشند، سرمایه‌گذاران نیز باید قوانین و مقررات را رعایت کرده و از قانون عدول نکنند.

استاندار بوشهر افزود: اگر می‌خواهیم ریشه بیکاری خشکیده شود باید از تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت کنیم و برای ادامه کار آنها، زیرساخت مناسب فراهم و  از هر گونه سنگ اندازی پرهیز شود.

محمدی‌زاده  با بیان اینکه تعداد زیادی جوان تحصیلکرده بیکار در استان بوشهر وجود دارد که دچار افسردگی شده‌اند و اگر چاره‌ای اندیشیده نشود وضعیت بدتر می‌شود ادامه داد: امروز تلاش شده با برنامه ریزی مناسب زمینه برای جذب جوانان بومی در این استان فراهم شود.

استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد به نحوی که هر شهرستان این استان به یک‌کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده و بزودی شاهد رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار در استان خواهیم بود.

محمدی زاده با اشاره به پیشرفت فیزیکی تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی در بندر بوشهر افزود: به طور تقریبی هر روز به پروژه تقاطع شهید سلیمانی سرکشی می‌کنم و روند پیشرفت فیزیکی آن را بررسی و مشکلات و معضلات پروژه را رفع می‌کنیم و انتظار دارم در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بوشهر نیازمند هتل پنج ستاره با کیفیت است گفت: برای رونق گردشگری باید تمام موانع احداث هتل و اماکن اقامتی برطرف و نسبت به توسعه زیرساخت‌های گردشگری اهتمام ورزیم.

محمدی‌زاده خواستار توجه بیشتر به زیرساخت‌های درمانی شد و گفت: در حوزه درمانی با وجود تلاش‌هایی که برای افزایش تخت‌های بیمارستانی و جذب پزشکان متخصص انجام شده، نیازمند احداث بیمارستان با امکانات به روز هستیم و برای این مهم عزمی راسخ وجود دارد.

استاندار بوشهر: از حضور سرمایه گذاران در استان استقبال می‌شود

 

کلیدواژه

استاندار بوشهر

سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی

احمد محمدی زاده

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی