سیاست / شناسه خبر: 118495 / تاریخ انتشار : 1401/5/27 13:51
|

تشکر اصحاب رسانه از شهردار برازجان؛ از مدیریت سیل تا افتتاح تقاطع 17 شهریور

بوشهری ها /شهردار برازجان 27 مردادماه در نشست تقدیر از خبرنگارن ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه و گرامیداشت خبرنگار فقید علی پیرمرادی گفت: جهت احترام به جایگاه خبرنگاران امروز فقط پای درد دل این قشر

بوشهری ها /شهردار برازجان 27 مردادماه در نشست تقدیر از خبرنگارن ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه و گرامیداشت خبرنگار فقید علی پیرمرادی گفت: جهت احترام به جایگاه خبرنگاران امروز فقط پای درد دل این قشر زحمت کش خواهیم نشست و هیچ گونه بیلان عملکردی از فعالیت های شهرداری بیان نمی کنیم.

مرتضی قدوسی  با اعلام اینکه شغل خبرنگاری  مقدس است اظهار کرد: نماد خبرنگاری قلم است و این قلم آن‌ قدر مقدس است که خداوند در قرآن به آن قسم‌خورده است (نون و القلم و ما یسطرون ) این تقدس خبرنگاری درحقیقت تعبیر و تفسیر سوره قلم است.

قدوسی در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص تخصیص اعتبار 80 میلیارد تومانی به شهرداری برازجان بیان کرد: استاندار بوشهر با نگاه ویژه خود  به شهر برازجان  این اعتبار را جهت دیوارکشی دره های فصلی در اختیار شهرداری قرار داد تا در آینده شاهد اتفاقات تلخ با هجوم سیل در شهر نباشیم.



بر اساس این گزارش، در این نشست اصحاب رسانه از شهردار برازجان به دلیل افتتاح میدان جانباز به دلیل  المان جانباز که به صورت زیبایی طراحی شده بود و در شب تاسوعای حسینی افتتاح شد و یادآور رشادت های حضرت ابوالفضل العباس ع  بود تشکر کردند.


بلوار شهید مزارعی و افتتاح تقاطع 17 شهریور که باعث کاهش حجم ترافیک در سطح شهر شده نظر اصحاب رسانه را جلب کرده بود به صورتی که تمامی رسانه ها در این نشست از شهردار برازجان به دلیل انجام این پروژه تشکر کردند.

 بر اساس این گزارش شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برازجان در پایان جلسه از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار تقدیر کردند.

 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

شهرداری برازجان

مرتضی قدوسی

خبرنگار

تجیلی از خبرنگاران

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی