سیاست / شناسه خبر: 118598 / تاریخ انتشار : 1401/6/4 10:48
|

تاکید رئیس شورای شهر دالکی بر اصل شفافیت؛ کمیته جوانان بزودی تشکیل می شود

بوشهری ها /اسماء بوستانی: رئیس شورای اسلامی شهر دالکی گفت: یکی از مسائل مهم مدیریت شهری که می‌تواند باعث جلب اعتماد عمومی شود، شفافیت و شایستگی اعضای شورای اسلامی شهر است.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: رئیس شورای اسلامی شهر دالکی گفت: یکی از مسائل مهم مدیریت شهری که می‌تواند باعث جلب اعتماد عمومی شود، شفافیت و شایستگی اعضای شورای اسلامی شهر است.
عباس تدین با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید در ارائه برنامه‌ها، تصمیمات، مصوبات وعملکرد به اصل شفافیت توجه کنند، اظهار کرد: شورای شهر باید با نظارت و ارائه گزارشات دقیق به مردم نقش مؤثری در توسعه و آبادانی شهر ایفا کند.
تدین افزود: مردم باید بدانند که نمایندگانشان در شورای شهر چه فعالیت هایی انجام می‌دهند، به همین دلیل در شهر دالکی باید یک شورای شیشه‌ای داشته باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر دالکی یکی از مهم ترین دغدغه شوراییان را ارتباط صمیمانه با مردم دانست ادامه داد:  این شورا تلاش می کند ارتباط با مردم به درستی برقرار شود و در خصوص رفع مشکلات مردم و آبادانی شهر دالکی از هیچگونه تلاشی درغ نکند.
وی از تشکیل کمیته امور جوانان طی روزهای آتی در شورای شهر خبر داد و در این خصوص عنوان کرد: این شورا قصد دارد کمیته ای از جوانان،  و نخبگان حوزه های مختلف تشکیل دهد تا بتوانند فعالیت های حوزه های مرتبط شورا را انجام دهند و در همه حوزه ها در کنار شورای شهر باشند
وی با بیان اینکه توسعه و رفاه شهری مستلزم اجرای برخی پروژه های عمرانی است افزود: ضمن تقدیر از اقدامات انجام گرفته شهردار دالکی در خصوص انجام پروژه های عمرانی و پیشرفت شهر خواهان تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام این شهر هستیم.
 رئیس شورای اسلامی شهر دالکی هدف از توجه به سرعت و کیفیت پروژه های عمرانی را رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری و اهمیت دادن به مهم ترین وظیفه شهرداری که همان خدمت رسانی است، اعلام کرد و در این خصوص ادامه داد: به عنوان رئیس شورای این شهر رضایت مطلوبی از عملکرد شهردار ندارم.
عباس تدین از نیاز مبرم شهر دالکی به چندین پروژه عمرانی خبر داد و افزود: مهمترین اولویت شورای شهر جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد.
رئیس شورای شهر دالکی افزود: شورای شهر به پیشرفت پروژه ها در همه نقاط سطح شهر دالکی می اندیشد و مصمم است که با پیشرفت پروژه های عمرانی فضای بهتری را برای رفاه حال شهروندان و هم استانی ها ایجاد کند.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

دالکی

عباس تدین

شورای شهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی