سیاست / شناسه خبر: 128737 / تاریخ انتشار : 1401/6/20 22:47
|

جلسه کمیته تخصصی سرمایه گزاری در دشتستان برگزار شد+ جزییات

بوشهری ها /فرماندار دشتستان گفت: 60 هزار تن سردخانه در دشتستان وجود دارد که در کنار این سرخانه های شرکت های بسته بندی زیادی فعال شده اند.

بوشهری ها /فرماندار دشتستان گفت: 60 هزار تن سردخانه در دشتستان وجود دارد که در کنار این سرخانه های شرکت های بسته بندی زیادی فعال شده اند.

احمد بنافی 20 شهریورماه در جلسه کمیته تخصصی سرمایه گزاری این شهرستان با بیان اینکه صنایع کوچک در حوزه کشاورزی تاثیرات بسزایی دارند، عنوان کرد: الحاق 75 هکتار به شهرک صنعتی جهت زیرساخت قابل تامل است و می توان صنایع زیادی تولید کرد.

بنافی کل دام های سنگین و سبک در دشتستان را 16 و 240 هزار راس اعلام و بیان کرد: بستر ما در بخش های مرکزی، شبانکاره و آبپخش برای دام سنگین و در بخش ارم و بوشکان برای دام های سبک فراهم تر است. ظرفیت ما در حوزه دامداری می تواند دو برابر این آمار باشد.

وی با تاکید بر صادرات و اشتغالزایی حوزه صنایع دستی عنوان کرد: با تلاش و پشتکاردر حوزه صنایع دستی می توان زمینه صادرات و اشتغال زایی را فراهم کرد زیرا در دشتستان تمامی ظرفیت های خرد و کلان جهت پیشرفت در این حوزه وجود دارد.

بنافی افزود: با امکانات، سرمایه گزاری و تسهیلات کم بهره می توان در دشتستان کارگاه های تولیدی کوچک را راه اندازی کرد و تولیدات مختلف و متنوعی در این حوزه انجام شود.

فرماندار دشتستان با تاکید بر رفع اختلاف بین اداره میراث فرهنگی و اوقاف در خصوص مالکیت کاروانسرای مشیرالملک اظهار کرد: با عدم رفع اختلاف این دو اداره نمی توان کاروانسرای مشیرالملک را مرمت و بازسازی کرد.

بنافی افزود: درب مکان های گردشگری در دشتستان باید بر روی مردم باز باشد.

وی از نیاز کارگروه های تخصصی سرمایه گزاری در دشتستان خبر داد و افزود: در حوزه کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، صنایع سبک و سنگین نیاز به کمیته برنامه ریزی داریم، در این کمیته پیشنهادات افراد متخصص در این حوزه ها در اختیار معاون برنامه ریزی فرمانداری و پس از تایید در اختیار استان قرار داده می شود.

 

 

 

 

 


 

کلیدواژه

فرماندار دشتستان

احمد بنافی

کمیته تخصصی سرمایه گزاری

دشتستان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی