سیاست / شناسه خبر: 128793 / تاریخ انتشار : 1401/7/21 11:00
|

پیام تبریک شهردار برازجان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع)

پیام تبریک شهردار برازجان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع) هفدهم ربیع‌الاول، سالروز میلاد ختم‌المرسلین، حضرت محمد(ص) فرا رسید و جهان اسلام غرق در شور و سرور است. پیامبر عظیم‌الشان اسلام پیام‌آور آزادی و آزادگی و وحدت در سایه‌ی چنگ زدن

بوشهری ها /پیام تبریک شهردار برازجان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع).

بسم الله الرحمن الرحیم
 
هفدهم ربیع‌الاول، سالروز میلاد ختم‌المرسلین، حضرت محمد(ص) فرا رسید و جهان اسلام غرق در شور و سرور است. پیامبر عظیم‌الشان اسلام پیام‌آور آزادی و آزادگی و وحدت در سایه‌ی چنگ زدن به ریسمان ایمان به خداوند یکتاست. وحدتی که در اندیشه‌ی فرزند شریفش خمینی کبیر به بهترین شکل ممکن متجلی گشت و با نامگذاری هفته‌ی وحدت، اختلاف‌نظر شیعیان و اهل سنت در تاریخ ولادت نبی اکرم را به نماد اتحاد اهل ایمان بدل ساخت تا وعده‌گاه همه‌ی اهل دین مبین اسلام برای چنگ زدن بر ریسمان اتحاد باشد و فرصتی مغتنم برای مقابله با توطئه‌های شوم و اختلاف‌افکنی‌های دشمنان اسلام.
۱۷ ربیع‌الاول همچنین سالروز ولادت ششمین اختر منیر آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) است.
اینجانب به حکم وظیفه، این اعیاد بزرگ را به حضور شما شهروندان عزیز برازجانی و عموم مردم شریف و مومن شهرستان قهرمان‌پرور دشتستان تبریک عرض میکنم.
 
مرتضی قدوسی
شهردار برازجان

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

شهردار برازجان

مرتضی قدوسی

پیام تبریک

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی