سیاست / شناسه خبر: 128910 / تاریخ انتشار : 1401/9/26 21:15
|

بمناسبت روز جهانی حمل و نقل؛ شهردار برازجان از پرسنل سازمان حمل و نقل تقدیر کرد+ تصاویر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، مرتضی قدوسی شهردار برازجان، به مناسبت ۲۶ آذرماه، روز جهانی حمل و نقل از پرسنل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری برازجان تقدیر کرد. قدوسی در این آیین گفت: ۲۶ آذر بهانه ای شایسته و فرصتی ارزشمند و مغتنم است تا با ارج نهادن به خدمات همکاران محترم

بوشهری ها/به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، مرتضی قدوسی شهردار برازجان، به مناسبت ۲۶ آذرماه، روز جهانی حمل و نقل از پرسنل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری برازجان تقدیر کرد. 
قدوسی در این آیین گفت: ۲۶ آذر بهانه ای شایسته و فرصتی ارزشمند و مغتنم است تا با ارج نهادن به خدمات همکاران محترم واحد نقلیه، گامی کوچک در راستای قدرشناسی از آنان برداشته شود.
وی ادامه داد: رانندگان مهمترین قشر فعال حوزه حمل و نقل محسوب می شوند و با ارتباط مستقیمی که با مردم دارند می‌تواند نقش موثری در ارتقا فرهنگ شهری داشته باشند.
 
بهبهانی رئیس شورای شهر برازجان نیز در این مراسم با اشاره به زحمات بی شائبه کارکنان سازمان حمل ونقل، خاطر نشان کرد: خدمت رسانی به مردم بسیار ارزشمند است و زحمات شما عزیزان برهیچ کدام یک از اعضای شورای شهر پوشیده نیست.
 

 گفتنی است با هماهنگی روابط عمومی شهرداری برازجان و با حضور شهردار، معاونین، مدیران شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر برازجان، با اهدای لوح سپاس، از پرسنل سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری برازجان تقدیرشد.

کلیدواژه

برازجان

شهردار برازجان

مرتضی قدوسی

روز جهانی حمل و نقل

تقدیر

پرسنل شهرداری برازجان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی