سیاست / شناسه خبر: 128946 / تاریخ انتشار : 1401/10/8 10:20
|
شهردار آبپخش؛

حماسه ۹ دی ماه اوج بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران را به جهانیان نشان داد

شهردار آب پخش گفت:حماسه نهم دی ماه و حضور پرشور مردم حماسه ساز ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن غیور ایرانی به حساب می آید...

بوشهری ها /شهردار آب پخش گفت:حماسه نهم دی ماه و حضور پرشور مردم حماسه ساز ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن غیور ایرانی به حساب می آید

 
به گزارش روابط عمومی شهرداری آب پخش؛مهندس افشین خجسته پور با گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت:این روز به جهانیان ثابت کرد که ملت بزرگ ایران آگاه و بصیر هستند و نقشه ها و دسیسه های بیگانگان نمی تواند در عزم و اراده آنها خللی وارد کند.
 
مهندس خجسته پور افزود:حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و هر جا لازم باشد با تمام توان در صحنه آماده و حاضر خواهند بود.
 
شهردار آب پخش ابراز داشت:اتحاد و انسجام ملی همواره رمز پیروزی و غلبه بر مشکلات بوده و در حال حاضر نیز که دشمن با تمام توان خود وارد میدان شده و از لحاظ سیاسی،اقتصادی و فرهنگی سیاست فشار حداکثری را در پیش گرفته باید با وحدت و همدلی به مقابله با آنها برویم.

کلیدواژه

دشتستان

آب پخش

شهرداری آبپخش

حماسه ۹ دی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی