سیاست / شناسه خبر: 128952 / تاریخ انتشار : 1401/10/11 23:23
|
رئیس شورای راهبردی منطقه پارس جنوبی:

تولیدات داخلی بازویی قدرتمند برای اقتصاد کشور است / ۱۵۰ میلیارد دلار در منطقه ویژه اقتصادی پارس سرمایه‌گذاری شده است

بوشهری ها /اسماء بوستانی: رئیس شورای راهبردی منطقه پارس جنوبی گفت: ۱۵۰ میلیارد دلار در منطقه ویژه اقتصادی پارس سرمایه‌گذاری شده است.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: رئیس شورای راهبردی منطقه پارس جنوبی گفت: ۱۵۰ میلیارد دلار در منطقه ویژه اقتصادی پارس سرمایه‌گذاری شده است.

حجت نظری ۱۱ دی ماه در افتتاحیه چهارمین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات، ارتباطات، امنیت و حراست صنعت نفت ایران در عسلویه اظهار کرد: بالغ بر ۱۵۰ میلیارد دلار در منطقه ویژه اقتصادی سرمایه گذاری شده است که یک و نیم تا ۲ درصد آن شامل بازار خدمات منطقه است

مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد  با بیان اینکه تولیدات داخلی بازویی قدرتمند برای اقتصاد کشور است، عنوان کرد: منطقه پارس جنوبی با توجه به ظرفیت‌های موجود نقش تاثیرگذاری در مسیر توسعه اقتصادی کشور دارد.

حجت نظری با بیان اینکه نقش اصلی برگزاری این نمایشگاه‌های تخصصی برعهده شرکت کنندگان و شرکت‌های دانش بنیان است، عنوان کرد: مانیز برای توسعه آنان تلاش می‌کنیم.

وی یکی از شاخص های اصلی نمایشگاه را حفظ و حراست از محیط زیست اعلام کرد و افزود: تقویت واحدهای HSE معرفی تکنولوژی‌های این صنعت از اهداف مهمی است که منطقه ویژه باید دنبال کند .

رئیس شورای راهبردی منطقه پارس جنوبی با بیان اینکه اکنون صنعت ما در خط مقدم جهاد اقتصادی قرار دارد و نیازمند کمک و مساعدت شرکت‌های دانش بنیان است ادامه داد: این شرکت ها می توانند با فناوری‌های مختلفباعث ایجاد رونق بیشتر در این صنعت شوند.

نظری از اعلام همکاری شورای راهبردی منطقه پارس جنوبی با همه شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و در این خصوص بیان کرد: اگر طالب رشد پایدار و توسعه ثروت ملی هستیم باید از دانش روز و خلاقیت و نوآوری استفاده کنیم.

 

کلیدواژه

عسلویه

نمایشگاه تخصصی فناوری ارتباطات

استان بوشهر

حجت نظری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی