سیاست / شناسه خبر: 41406 / تاریخ انتشار : 1397/11/13 13:07
|

۳۰ میلیارد تومان پروژه ورزشی در استان بوشهر افتتاح شد

بوشهری ها /احمد بهروزیان‌فرد صبح امروز در آیین افتتاح پروژه‌های ورزشی عسلویه  با تبریک ایام‌الله دهه فجر از افزایش سرانه فضای ورزشی در استان بوشهر خبرداد و اظهار داشت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در استان بوشهر فقط سه فضای ورزشی وجود داشت که با توسعه زیرساخت‌‌ها در ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی اکنون این فضاها به صورت چشمگیری افزایش یافته است.

وی، سرانه فضای ورزشی استان بوشهر در سال ۱۳۹۲ را ۶۴ صدم متر مربع دانست و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و اجرای طرح‌های متنوع ورزشی اکنون سرانه فضای ورزشی در استان بوشهر به یک‌متر و ۱۴ صدم سانتیمتر رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تحقق مطالبات مردم به ویژه جوانان در عرصه ورزش خبرداد و بیان کرد: از سال گذشته تاکنون به صورت میانگین هر ماه دو پروژه ورزشی در سطح استان بوشهر تکمیل و افتتاح شده که نقش مهمی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی و استفاده مردم استان از این فضاها دارد.

بهروزیان‌فرد با اشاره به اینکه از دهه فجر پارسال تاکنون ۴۰ فضای ورزشی در استان بوشهر به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد:همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی  ۱۲ پروژه ورزشی با ۳۰ میلیارد تومان در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی ۷ پروژه ورزشی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان نیز امروز آغاز می‌شود.

 

کلیدواژه

احمد بهروزیان فرد

پروژه های ورزشی عسلویه

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی