فرهنگ / شناسه خبر: 47 / تاریخ انتشار : 1395/11/22 02:57
|
در دهه مبارک فجر برگزار شد:

افتتاح بزرگترین نمایشگاه کتاب استان در شرکت پالایش گاز فجر جم

در دهه مبارک فجر، یکی از بزرگترین نمایشگاه های کتاب استان در فضایی به مساحت 1500 متر مربع، با حضور جمعی از ناشران مطرح کشوری، در محل شرکت پالایش گاز فجرجم افتتاح شد.

بوشهری هادر دهه مبارک فجر، یکی از بزرگترین نمایشگاه های کتاب استان در فضایی به مساحت 1500 متر مربع، با حضور جمعی از ناشران مطرح کشوری، در محل شرکت پالایش گاز فجرجم افتتاح شد.

نعمت الله جمالی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه خاطرنشان کرد: اگر چه این نمایشگاه در درون منطقه تاسیساتی شرکت است اما با ساز وکاری که پیش بینی شده بازدید برای عمومی آزاد است.

وی افزود: نزدیک به 7 هزار عنوان کتاب از ناشران مختلف با 30 درصد تخفیف در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت
رییس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم برپایی این نمایشگاه در محل شرکت پالایش گاز فجر جم را فرصت فرهنگی بسیار خوبی برای کارکنان و عموم مردم منطقه دانست.

وی افزود: کمتر نمایشگاه کتابی می توان درسطح شرکت های نفت وگاز شاهد بود که ضمن برآورده کردن مطالبات خوانندگان، به این گستردگی برگزار شده باشد.
رییس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم ادامه داد: ناشران مطرح کشور مانند نشر چشمه، مروارید، نیلوفر، نسل نواندیش و افق نیزدر این نمایشگاه وجود دارد که انتظار می رود به مطالبات شرکت کنندگان پاسخ دهند.

وی ارایه کتاب های کمک درسی از انتشارات گاج و قلم چی و مبتکران را از قوت های نمایشگاه امسال دانست و اظهار داشت: کتاب های کودک و نوجوان نیز از انتشارات قدیانی در این نمایشگاه وجود دارد.

جمالی دربخش دیگری از اظهارات خود از برپایی نمایشگاه نوشت افزار ، در کنارنمایشگاه کتاب سخن گفت وتصریح کرد: همکاران می توانند از انواع نوشت افزار نیز در کنار این نمایشگاه دیدن کنند.

وی افزود: بسیاری ازکارکنان این شرکت از رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند و به احترام شهدای شرکت و این عزیزان، غرفه دفاع مقدس نیز در کنار نمایشگاه فعال می باشد.

کلیدواژه

نمایشگاه کتاب

پالایشگاه فجر جم

نعمت الله جمالی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی