سیاست / شناسه خبر: 61859 / تاریخ انتشار : 1398/10/24 12:39
|
مدیرکل گمرک بوشهر:

گمرک بوشهر آماده ورود کالاهای اساسی به کشور است

بوشهری ها | خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته توسط مدیریت ارشد استان، دولت بخشی از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را از گمرکات استان بوشهر ترخیص خواهد کرد.

بوشهری ها / بهروز قره بیگی صبح یکشنبه در مراسم معارفه معاون امور گمرکی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر با اشاره به پهلوگیری کشتی ۱۰ هزار تنی برنج  در بندر بوشهر اظهار داشت: حدود شش سال است که کالاهای اساسی از گمرک بوشهر وارد کشور نشده بود که خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته توسط مدیریت ارشد استان، دولت بخشی از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم  را از گمرکات استان بوشهر ترخیص خواهد کرد.

وی اظهار داشت: در همین راستا گمرک در کمترین زمان ممکن و با اختصاص حداکثری تسهیلات گمرکی و به صورت شبانه روزی نسبت به خروج و ترخیص کالا اقدام خواهد کرد.

مدیرکل گمرک بوشهر تکریم تجار و بازرگانان را سرلوحه فعالیت‌های گمرک عنوان کرد و گفت: مردم داری، رونق تجارت و سلامت اداری از موارد می باشد که همواره  در گمرک مورد تاکید قرار گرفته است.

قره بیگی تاکید کرد: اعتبار وجایگاه گمرک با همیاری و همکاری تجار و بازرگانان ارتقاء پیدا خواهد کرد، که امیداوریم با ایجاد این تعامل و همکاری زمینه رونق بیش از پیش گمرک بوشهر و توسعه تجارت در استان فراهم شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۶۰ درصد از امور در استان مربوط به حوزه خدمات و تجارت است که نشان دهنده حساسیت کار در گمرک است.

گمرک بوشهر  آماده ورود کالاهای اساسی به کشور است

ناظر گمرکات استان بوشهر رونق اقتصادی استان را در گروه تقویت صادرات عنوان کرد و گفت: یکی از مولفه‌های مهم و اثرگذار که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری در بخش رونق تولید است تسریع و تسهیل در صادرات است که گمرک با ایجاد بسته تشویقی صادرات  زمینه این مهم را فراهم کرده است.

قره بیگی به معاون جدید امور گمرکی (صادرات و ترانزیت) ستاد  نظارت گمرکات استان بوشهر اشاره کرد و گفت: علی اسماعیل پور از نیروهای جوان ، بومی ، متعهد و ارزشی در گمرک بوشهر است که علیرغم جوانی از تجربه بالایی در گمرک برخوردار است.

وی افزود: اشرافیت ایشان به قوانین گمرکی ، سلامت کاری و همچنین تعهد بالای کاری و پیگیری های فراوان ایشان از مهمترین مزیت‌هایی است که موجب شده تا ایشان به عنوان معاونت امور گمرکی (صادرات و ترانزیت) ستاد  نظارت گمرکات استان بوشهر معرفی شود.

 در پایان این مراسم طی حکمی از سوی معاون توسعه و مدیریت گمرک جمهوری اسلامی ایران  آقای علی اسماعیل پور به عنوان  معاون جدید امور گمرکی (صادرات و ترانزیت) ستاد  نظارت گمرکات استان بوشهر معرفی شد.

کلیدواژه

بهروز قره بیگی

معاون امور گمرکی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر

علی اسماعیل پور

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی