سیاست / شناسه خبر: 61876 / تاریخ انتشار : 1398/10/28 23:43
|
در جلسه شورای اداری مطرح شد؛

رمز پیروزی و اقتدار انقلاب وحدت و همبستگی است/دید فرمانداری از سیاسی و امنیتی به عمرانی تغییر یابد/اعتبارات مورد نیاز جهت رفع مشکلات و اتمام پروژه ها در اختیار شهرداری ها قرار گیرد

هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان با حضور معاون عمرانی استاندار بوشهر برگزار شد.

بوشهری ها / اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان در هشتیمن جلسه شورای اداری شهرستان گفت: در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و تحریم های دشمن رو به افزایش است، رمز پیروزی و اقتدار انقلاب وحدت و همبستگی است و باید این همبستگی بیش از پیش ادامه یابد.

 
فتح الله نوروزی با بیان اینکه هر چه ارتباط مردم با مسوولین مفیدتر  و بیشتر باشد آن جامعه در دسترسی به اهدافش پیروزتر خواهد بود افزود: دهه فجر زمانی برای یادآوری آرمان های انقلاب است، در این خصوص کارگروهای حوزه ستادی دهه مبارکه فجر تمام قد پای کار باشند و اقدامات مورد نیاز را انجام دهند.
 
وی با تاکید بر بیشتر شدن ارتباط مسوولین با رسانه ها بیان کرد: مدیران عملکرد سالانه خود را در اختیار اصحاب رسانه قرار دهند تا مردم در جریان ارائه خدمات مسوولین قرار گیرند.
 
فرماندار دشتستان با اشاره بر تاثیر روابط عمومی ادارات بر افکار عمومی عنوان کرد: تمامی ادارات نیز روابط عمومی خود را فعال تر از قبل نمایند.
 
نوروزی با تاکید بر ارتباط و تعامل هر چه بیشتر مسوولین با مجموعه فرمانداری ادامه داد: امروز ۱۵ پروژه در سطح شهرستان بازدید شد که دستورات لازم هر پروژه به پیمانکار و مسوول مربوطه داده شد.
 
 
دید فرمانداری از سیاسی و امنیتی به عمرانی تغییر یابد
 
معاون عمرانی استانداری بوشهر با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی بیان کرد: این حضور پرشور باعث غرور ملی در بین ایرانیان شد.
 
مهرداد ستوده با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص خوشنام بودن استان بوشهر اظهار کرد: خوشنامی استان بوشهر از زبان رهبر انقلاب وظیفه ما را بیشتر و بار مسوولین را سخت تر می کند.
 
ستوده با اشاره به بازگشایی برخی پروژه در برازجان بیان کرد: امروز افتخار می کنیم که در استان بوشهر با وجود تمامی تنگناهای اقتصادی و تحریم ها نه تنها اجازه ندادیم کارگاهی تعطیل شود بلکه پروژه هایی که سال ها بود تعطیل شده است را بازگشایی و فعال کردیم‌.
معاون عمرانی استانداری بوشهر با بیان اینکه در دولت دوازدهم که سخت ترین شرایط اقتصادی را تحمل می کند توانستیم ۵ سد در استان افتتاح کنیم، که در سطح شهرستان این پروژه ها باعث شادی و امیدواری مردم شده است.
 
وی در خصوص آبشیرین کن شهر برازجان عنوان کرد: آبشیرین کن ۱۷ هزار مترمکعبی در کنار پارک لیان بوشهر جانمایی شده و در مرحله مناقصه است به امید حق به زودی شاهد اجرایی کردن آن خواهیم بود.
 
ستوده با اعلام اینکه سالن ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ نفری شهر برازجان تا هفته دولت سال ۹۹ افتتاح خواهد شد اظهار کرد: یکی از مشکلات عدیده این شهر نداشتن سالن مناسب و در شان مردم بود که با حمایت مجموعه استانداری این سالن تا هفته دولت سال بعد افتتاح خواهد شد.
 
معاون عمرانی استاندار بوشهر با تذکر به شهرداری و شوراهایی که با یکدیگر اختلاف دارند افزود: این شوراها باید اختلافات خود را جمع کنند، زمانی از شهرداری و شورا پروژه و فعالیت های مفید دیده می شود که به سمت قانون حرکت کنند و پاسخ اعتماد مردم را به خوبی دهند؛ امکان ندارد شهرداری و شورا با اتحاد وارد یک اداره یا مجموعه شوند و دست خالی برگردند، اگر متحد باشند بسیاری از فعالیت ها به صورت خوبی پیشرفت خواهد کرد.
 
وی با اعلام اینکه مدیری که برنامه و انگیزه نداشته باشد نگهداریش خیانت به مردم و جامعه است افزود: مدیری که اهل کار و فعالیت باشد به او بها داده و او را تشویق می کنیم، دید فرمانداری نیز از سیاسی و امنیتی باید به سمت عمرانی و توسعه گری تغییر کند.
 
 
اعتبارات مورد نیاز جهت رفع مشکلات و اتمام پروژه ها در اختیار شهرداری ها قرار گیرد
 
 
شهردار برازجان با بیان اینکه نگاه مردم نسبت به شهر و شهرداری تغییر کرده است اظهار کرد: شهروندان شهرداری را به معنای واقعی کلمه مدیریت شهر که خط عمران و آبادانی شهری توسط شهرداری است می دانند که این باعث خرسندی ما است.
 
محمدحسن محمدی با اعلام اینکه مردم عملکرد شهرداری ها را میزان فعالیت های دولت می دانند افزود: به همین دلیل می طلبد مسوولین استانی نگاه ویژه تری نسبت به شهرداری ها داشته باشند؛ برخی شهرها انتظار تخصیص تملک دارایی بیشتری دارندتا بتوانند فعالیت های بیشتری در سطح شهر انجام دهند.
 
محمدی با اعلام مشکلات شهرهای سعدآباد، وحدتیه و شبانکاره ادامه داد: اعتبارات مورد نیاز جهت رفع مشکلات و اتمام پروژه ها در اختیار این شهرداری ها قرار گیرد.

 

کلیدواژه

شهرستان دشتستان

شورای اداری دشتستان

برازجان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی