سیاست / شناسه خبر: 62022 / تاریخ انتشار : 1398/12/10 15:48
|

۱۳ هزار ماسک احتکار شده در عسلویه کشف شد

بوشهری ها | جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۱۳ هزار عدد ماسک احتکار شده از چند فروشگاه و یک دستگاه خودرو وانت پراید در عسلویه خبر داد.

بوشهری هاجانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۱۳ هزار عدد ماسک احتکار شده از چند فروشگاه و یک دستگاه خودرو وانت پراید در عسلویه خبر داد.

سرهنگ حیدر سوسنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با اشاره به اقدامات پیشگیرانه پلیس در مقابله ویروس کرونا اظهار داشت: در پی اعلام وزارت بهداشت مبنی بر انتشار ویروس کرونا، بلافاصله اقدامات ویژه‌ای به‌منظور مقابله با این ویروس و پیشگیری در نقاط مختلف انتظامی در دستور کار قرار گرفت.

وی برگزاری کلاس‌های آموزشی، ضد عفونی امکانات و تجهیزات لازم، توزیع ماسک را از جمله اقدامات انجام شده دانست و گفت: اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم در این رابطه اندیشیده شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ماسک احتکار شده از چند فروشگاه و یک دستگاه خودرو وانت پراید در عسلویه خبر داد.

سرهنگ سوسنی با اشاره به کشف 3 هزار ماسک احتکار شده در فروشگاه‌ها بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان عسلویه پس از اطلاع از احتکار مقدار زیادی ماسک در چند فروشگاه در شهرستان عسلویه، موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل اختفا ماسک‌های مورد نظر، با هماهنگی مقام قضائی وارد محل شده و در بازرسی3 هزار عدد ماسک احتکار شده کشف کردند.

سوسنی از کشف 10 هزار ماسک دیگر در محورهای عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی در یک عملیات دیگر در محور خروجی شهرستان عسلویه یک دستگاه خودرو وانت پراید را توقیف که از آن تعداد 10 هزار ماسک بهداشتی کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه ارزش 13 هزار ماسک کشف شده از سوی کارشناس مربوطه یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه 2 متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی عسلویه قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه هم در این نشست از دستگیری یک سارق و کشف پنج فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی  در سطح این شهرستان، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ پیمان فتاحی افزود: ماموران آگاهی موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه سارق را در حین سرقت شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهم از قبل تحت تعقیب قضایی بوده و دارای سوابق متعدد کیفری می‌باشد خاطرنشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده سارق به 5 فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان اعتراف کرد.

فتاحی با اشاره به اینکه مقادیری از اموال سرقتی از مخفیگاه متهم کشف و به مالباختگان تحویل شده است گفت: سارق در اظهارات خود عنوان کرد اموال مسروقه را برای تامین مواد مخدر مصرفی خود به‌فروش رسانده است.

کلیدواژه

ماسک

عسلویه

کرونا

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی