سیاست / شناسه خبر: 62142 / تاریخ انتشار : 1399/2/17 15:51
|
در آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش دشتستان مطرح شد؛

مدیریت ها باید کوتاه باشد/لواسانی یکی از سرمایه های بزرگ و خوب انسانی دشتستان است/حسن آموزش و پرورش استان صادر کننده بودن نیروها است

بوشهری ها / اسماء بوستانی: مدیر کل آموزش و پرورش استان در آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش دشتستان ۱۷ اردیبهشت ماه گفت: در جامعه و کشور ما مدیریت ها باید کوتاه باشد زیرا طرح و برنامه ای اگر مد ن

بوشهری ها / اسماء بوستانی: مدیر کل آموزش و پرورش استان در آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش دشتستان ۱۷ اردیبهشت ماه گفت: در جامعه و کشور ما مدیریت ها باید کوتاه باشد زیرا طرح و برنامه ای اگر مد نظر مدیری باشد در این ۴ یا ۵ سال باید به مرحله اجرا رسیده باشد و از طرح و برنامه های دیگر مدیران استفاده شود.


به گزارش بوشهری ها از پیام عسلویه، علیمراد کرمی آموزش و پرورش را به عنوان تاثیرگذارترین نهاد اعلام کرد و افزود: بالندگی این نهاد نیز بستگی به معلمان فرهیخته ان جامعه دارد.


مدیریت ها کوتاه باشد

کرمی بزرگی یک جامعه را ناشی از آموزش و پرورش توانمند آن جامعه اعلام کرد ادامه داد: یک جامعه سلامت نتیجه پرورش معلمین است که همیشه تقویت و پویایی جامعه را در نظر دارند.

وی یکی از نشانه های پیشرفت، بروز بودن و زنده بودن هر جامعه را قبول و پذیرش تغییرات بیان کرد و افزود: یک جامعه پویا و شاداب باید تغییرات مدیریتی را بپذیرد؛ اگر معلمین ما توانمند و از علم و سواد کافی برخوردار باشند قطعا اخلاق و اخلاق مداری را به جامعه منتقل خواهند کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش با تشکر از زحمات سید حسن لواسانی بیان کرد: لواسانی برای دشتستان سال های سال زحمت کشید، در هر جای جهان و جامعه تحولاتی را شاهد هستیم این تحولات از حوزه آموزش و پرورش شروع شده است.

وی افزود: می توانیم در حوزه مدیریت از افراد صاحب نظر دیگری که اندیشه های متفاوت تری دارند استفاده کنیم زیرا این تفاوت باعث شکوفایی و پویاتر شدن جامعه می شود، به همین دلیل به سمت تغییرات حرکت کنید و تغییرات را بپذیرید و مدیران محترم تلاش کنند که پیشنهاد تغییرات از سمت خودشان باشد.

کرمی با اشاره به فعالیت های مفید و ارزشمند لواسانی طی سال های مدیریتش در مجموعه آموزش و پرورش بیان کرد: در طول این سال ها قطعا نواقص و کاستی هایی نیز وجود داشته اما عمده فعالیت ها در این شهرستان بسیار مفید و ارزشمند بوده است. هر فرد یا مدیری نیز مخالف مدیریت ایشان بود قطعا بر اساس دلسوزی و تعهد خود نسبت به آموزش و پرورش بوده که این نکته بسیار مهم و ارزشمند است.

وی با اشاره به بررسی های فراوان مجموعه آموزش و پرورش جهت تعیین مدیر جدید آموزش و پرورش دشتستان عنوان کرد: در این خصوص گزینه های مختلفی مطرح و رایزنی های متعددی انجام شد اما بر اساس صحبت با نماینده مردم دشتستان، مسوولین مربوطه و صاحب نظران تصمیم به انتصاب سهراب باقری جهت مدیریت دشتستان  گرفتیم.

کرمی با بیان اینکه بنده سه بار آن هم در مجالس فرهنگی جناب باقری را ملاقات کرده ام بیان کرد: ایشان به واسطه هیچ گونه ارتباط و پارتی انتخاب شد، با توجه به تحقیقات از توانمندی ایشان مطلع و او را به عنوان مدیر  آموزش و پرورش دشتستان منصوب کردیم‌.

وی خطاب به مسوولین در خصوص همکاری با مجموعه آموزش و پرورش دشتستان عنوان کرد: خواهشمندم همانگونه که با جناب لواسانی همکاری های لازم را انجام دادید با مدیر جدید نیز همراه باشبد تا بتوانیم پیشرفت و تعلیم و تربیت را در استان و دشتستان به خوبی مدیریت کنیم.


لواسانی یکی از سرمایه های بزرگ و خوب انسانی دشتستان است


فرماندار دشتستان ضمن گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار کرد: اگر بخواهیم به اساسی ترین نهاد اجتماعی در شکل دهی و هدایت افراد هر جامعه توجه کنیم بدون شک به آموزش و پرورش می رسیم.

فتح اله نوروزی آموزش و پرورش را لازمه توسعه اجتماعی دانست و افزود: آموزش و پرورش سنگ بنای آینده کشور است، هر چه به کارکردهای آموزش و پرورش کمتر توجه کنیم شاهد آسیب های اجتماعی بیشتری  در جامعه خواهیم بود، رشد و توسعه پایدار یک کشور بستگی به تربیت انسان های آگاه، متخصص و متعهد دارد، شکل گیری سرمایه انسانی ما نیز در آموزش و پرورش است.

نوروزی با اعلام اینکه تغییر نگاه ها و باورها باعث رشد و تحول در آموزش و پرورش می شود ادامه داد: مدیران باید مشارکت جو و مشارکت پذیر باشند تا بهره وری بالا و افسردگی پایین باشد؛ مدیران مدارس پرچمداران برنامه های آموزش و پرورش هستند، ایجاد تحول در مدارس در دست مدیران است که هر چه توجه مدیران بیشتر باشد بدون شک موفقیت های بیشتری خواهند داشت.

وی با بیان اینکه لواسانی ۲۳۰۰ روز در دشتستان فعالیت کرده افزود: او انسانی مشارکت جو و مشارکت پذیر بود که تعامل خوبی با مجموعه فرمانداری داشت و به جرات می گویم لواسانی یکی از سرمایه های بزرگ و خوب انسانی دشتستان است.

فرماندار دشتستان ادامه داد: اساس پیشرفت در آموزش و پرورش  همدلی، هماهنگی، همکاری و هم افزایی است و با استفاده از این چهار اصل مهم شاهد پیشرفت آموزش و پرورش دشتستان خواهیم بود.

حسن آموزش و پرورش استان صادر کننده بودن است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت هفته معلم اظهار کرد: جایگاه معلم از دید هیچ کس پنهان نیست، چرا که جایگاه بسیار رفیعی دارد.

محمد باقر سعادت جایگاه واقعی معلم را در جامعه ای بدون دروغ و افترا دانست و افزود: در هر جامعه ای که انسان های بی گناه مورد اصابت موشک قرار می گیرند و از بین می روند معلمین نمی توانند به جایگاه اصلی خود برسند؛ جامعه ای که اخلاق مداری را به جای بی اخلاقی قرار داده می تواند جایگاه معلم را به درستی بیان کند.

سعادت بهترین حسن آموزش و پرورش استان را صادر کننده بودن آن اعلام کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش استان و شهرستان موفق به این مهم بوده که تاکنون نیرو از دستگاه دیگری وارد مجموعه آموزش و پرورش نشده است که نشان دهنده جایگاه بالای آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به خدمات ارزنده لواسانی در دوران مدیریتش عنوان کرد: لواسانی با تمام فعالیت های مفید و ارزنده ای که برای دشتستان انجام داد مورد بی مهری قرار گرفت، شاید ایرادهایی به این مجموعه وارد بود اما تهمت های زیادی زدند و چقدر ناپسند است که در جامعه ای به آموزش و پرورش توهین شود.

نماینده مردم دشتستان ادامه داد: اگر تمام دستگاه های اجرایی با هم متحد باشند و همکاری کنند تمامی نواقص برطرف خواهد شد، از جناب لواسانی در طی زمان مدیریتش کمال تشکر و قدردانی را دارم.

آنچه در توان داشته ام برای اعتلای آموزش و پرورش دشتستان به کار گرفته ام

مدیر سابق آموزش و پرورش دشتستان در این آیین اظهار کرد: خدا را گواه می گیرم آنچه در توان داشته ام برای اعتلای آموزش و پرورش دشتستان به کار گرفته ام؛ قرارم با خودم این بود که نمی خواستم بیش از سه تا چهار سال مدیریت دشتستان را عهده دار باشم، بعد از این مدت نیز اقدام به رفتن کردم اما بارها به دلیل مشکلاتی که در سطح شهرستان وجود داشت صلاح ندانستم بروم، فرماندار قبلی دشتستان نیز درخواست های من جهت تغییر مدیریت شغلی ام را نمی پذیرفت، تا امروز که ۶ سال و ۳ ماه و ۱۷ روز توانستم به عنوان خدمتگزار مردم در حوزه آموزش و پرورش فعالیت کنم.

سید حسن لواسانی ضمن تشکر از اعتماد مدیر کل افزود: از همکاری های فرماندار دشتستان با آموزش و پرورش سپاسگزارم، از تمامی ادارات و ارگان هایی که در طی مدیریت من در این شهرستان به هر نوعی همکاری داشتند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

بر اساس این گزارش، مدیر جدید آموزش و پرورش دشتستان از حسن اعتماد مجوعه آموزش و پرورش و مدیر کل تشکر کرد. در این آیین از زحمات ارزنده سید حسن لواسانی تقدیر شد و سهراب باقری با حکم مدیر کل آموزش و پرورش به عنوان مدیریت آموزش و پرورش دشتستان منصوب شد.

 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

اموزش و پرورش

سید حسن لواسانی

سهراب باقری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی