سیاست / شناسه خبر: 62348 / تاریخ انتشار : 1399/8/15 12:15
|
در نشست خبری باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان دشتستان با اصحاب رسانه مطرح شد؛

تیم هندبال ستارگان فشارهای مالی زیادی را تحمل کرد/اولویت ما حفظ امتیاز تیم برای شهرستان و استان است

بوشهری ها / اسماء بوستانی: مدیر عامل باشگاه ستارگان دشتستان در نشست خبری 14 آبا ماه با اصحاب رسانه گفت: تیم هندبال ستارگان فشارهای مالی زیادی را متقبل شد اما با همکاری مسوولین دشتستان توانستیم هزینه

بوشهری ها / اسماء بوستانی: مدیر عامل باشگاه  ستارگان دشتستان در نشست خبری 14 آبا ماه با اصحاب رسانه گفت: تیم هندبال ستارگان فشارهای مالی زیادی را متقبل شد اما با همکاری مسوولین دشتستان توانستیم هزینه لیگ را پرداخت کنبم.

جلال برزگر از مبتلا شدن بازیکنان این تیم به ویروس کرونا خبر داد و عنوان کرد: 10 بازیکن و 3 کادر فنی ستارگان دشتستان به این ویروس مبتلا شدند که جهت حضور در لیگ برتر مکاتباتی با دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص راه یابی به لیگ برتر را انجام دادیم اما امکان حضور در لیگ برتر را پیدا نکردیم.

برزگر با ابراز تاسف جهت از دست دادن بازی های مرحله اول لیگ برتر بیان کرد: از حضور در بازی های مرحله اول لیگ برتر در مقابل گچساران، کازرون و بهبهان به دلیل شرایط کرونایی منع شدیم اما فدراسیون برای برگزاری مجدد این بازی ها تصمصم گیری خواهد کرد.

وی از دو بازی حساس مقابل ذوب آهن اصفهان و ناجای قم خبر داد و اظهار کرد: برای حضور مرحله دوم در لیگ برتر نشست ها و مکاتباتی توسط شبکه بهداشت و درمان با فدراسیون انجام شد که به لطف حق مورد تایید قرار گرفتیم و فدراسیون نیز مدارک باشگاه را برای حضور در لیگ برتر تایید کرد.

جلال برزگر با تشکر از شورای شهر برازجان بیان کرد: همکاری ویژه شورای شهر با تیم ستارگان دشتستان کما فی سابق بسیار ستودنی بود و نگاهشان به ستارگان بسیار خوب بود. ما نیز در مقابل وژدان خود راضی هستیم که تمام تلاشمان را جهت ارتقاء این تیم انجام دادیم.

وی افزود: دوست داشتیم اتفاقات بسیار بهتری در قوی بودن تیم رخ دهد اما با توجه به وضعیت مالی شرایط خود را با شرایط تیم همسو کردیم. ان شاالله در سال سوم و چهارم این تیم را بیشتر ارتقاء دهیم.

برزگر در خصوص جذب اسپانسر برای ارتقاء تیم گفت: به دنبال پتانسیل های مالی برای باشگاه هستیم، در این خصوص شرکت سیمان دشتستان نیز کمکی به تیم داشته است.

مدیر عامل باشگاه ستارگان دشتستان در این نشست از مسوولین استانی و شهرستانی جهت همکاری با این تیم تشکر کرد.

 سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان در خصوص جایگاه تیم هندبال ستارگان دشتستان اظهار کرد: بسیاری از تیم های استانی با هزینه های زیادی که در دست داشتند نتوانستند خود را در سطح لیگ برتر نگه دارند اما ستارگان دشتستان با وجود مشکلات فراوان توانست خود را در لیگ برتر نگه دارد.

رضا عباسی از سخت بودن سال پیش رو برای ستارگان دشتستان خبر داد و بیان کرد: در مرحله اول تیم مان را به یک آمادگی 70 درصد رساندیم که این بیماری دامنگیر تیم شد، اگر مجدد و در مرحله دوم  تیم دچار این ویروس می شد امتیاز لیگ برتری از ما سلب می شد.

وی اولویت اصلی خود و تیم را حفظ امتیاز برای شهرستان و استان اعلام کرد و ادامه  داد: ریف ما ناجای قم در زمینه یادگیری خوب عمل کرده اما دلیل بر این نیست که ما تیم دست و پا بسته ای برای حریفمان باشیم و با تمام توان و تلاشمان وارد مسابقه خواهیم شد.

سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان با اشاره به شرایط مصدومیت بازیکنان تیم عنوان کرد: این شرایط برای ما مشکل ساز شده که با مجموعه پزشکی باشگاه ان شالله به آمادگی لازم برسیم.

عباسی با اعلام اینکه ما با دست خالی به مقابل حریف می رویم عنوان کرد: بقیه تیم ها با هزینه های 3 تا 4 برابری ما برای حضور در این مرحله از مسابقات آماده شده اند اما با تمام توان در جهت پیروزی و افتخار آفرینی برای شهرستان و استان تلاش خواهیم کرد.

وی از ازدست دادن یک بازیکن بومی تیم خبر داد و بیان کرد: یکی از بازیکنان بومی ما با تیم ذوبآهن اصفهان قرارداد بست  و ما او را از دست دادیم. بازیکن دیگری بنام سلطانی که از بازیکنان تاثیر گذار شهر است به دلیل مشلات شخصی از تیم فاصله گرفته که اگر این بازیکن در کنار تیم باشد فرصت بیشتر و بهتری برای پیروزی داریم.

عباسی با اعلام اینکه تیم از نظر رنج سنی بین 2 تا 3 سال پایین تر آمده افزود: این پایین آمدن میانگین سنی دلیل بر بیتجربگی بازیکنان ما نیست، امیدواریم این کاهش میانگین سنی موجب اختلال در تیم نشود.

کاپیتان تیم باشگاه ستارگان دشتستان بیان کرد: تا قبل از انجام تست کرونا وضعیت بازیکنان بسیر خوب بود اما بعد از انجام تست کرونا حدود یک هفت تا ده روز تمرینات قطع شد و بازیکنان به صورت انفرادی به تمرینات خود ادامه می دادند اما حدود یک هفته یش تمرینات به صورت 3 تا 4 نفره برگزار شد.

مربی تیم ستارگان دشتستان نیز با بیان اینکه قدرت ستارگان به حضور تماشاگران است ادامه داد: به امید حق در دور اول با قدرت ظاهر می شویم، درست است که دیر شروع کردیم به دلیل اینکه بخاطر بیماری کرونا 20 روز تمرینات تعطیل شد، اما معتقدم که بسیار خوب شروع کردیم.

احسان شعبانی افزود: این تیم مدعی در لیگ برتر نیست، هدف این تیم خوب بازی کردن و ارتقاء جایگاه خود نسبت به سال های گذذشته است و امیدوارم رسانه ها با نقدهای بجا ما را همراهی و حمایت کنند.

 

عکاس: نرگس شهریاری

 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

تیم هندبال ستارگان دشتستان

ورزش هندبال

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی