سیاست / شناسه خبر: 62425 / تاریخ انتشار : 1399/8/20 01:40
|
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

توجه به معیشت مردم از اولویت‌های نمایندگان مجلس است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توجه به معیشت مردم از اولویت‌های مهم نمایندگان مجلس است.

بوشهری هاعضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توجه به معیشت مردم از اولویت‌های مهم نمایندگان مجلس است.

 ابراهیم رضایی عصر دوشنبه در نشست با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، اتحاد و همدلی را شرط اساسی برای توسعه و پیشرفت دانست و اظهار داشت: هدف همه نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی تلاش برای رفع مشکلات مردم و ایجاد بستر مناسب برای توسعه استان است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به معیشت مردم و تأمین کالاهای اساسی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی رفع مشکلات مردم و بهبود وضعیت معیشت آنها را در اولویت دارد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس نیز در این نشست اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی با استفاده از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بیشترین خدمات به مردم در تلاش است.

غلامحسین کرمی گفت: دولت باید با هدف حل مشکلات اقتصادی لوایحی را برای تصویب به مجلس ارائه کند و در چند ماه باقی‌مانده از این دوره نیز کار خود را تا روز پایانی با قوت ادامه دهند.

عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: نظارت نمایندگان باید به‌گونه‌ای باشد که دولت را در مسیر انجام وظایفش کمک‌رسان باشد و هدف ما تسهیل کار دولت برای رسیدن به هدف‌هایش در خدمت به مردم است. | مهر

حجت‌الاسلام موسی احمدی نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس هم گفت: تأمین اعتبار ملی برای اجرای طرح‌های استانی از مهمترین وظایف مدیران استانی است که باید آن را با جدیت پیگیری و تأمین کنند.

 

کلیدواژه

ابراهیم رضایی

نماینده دشتستان

نمایندگان مجلس

کمیسیون امنیت ملی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی