سیاست / شناسه خبر: 62517 / تاریخ انتشار : 1399/8/30 13:48
|
رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در نشست با اصحاب رسانه؛

افراد دارای بیماری های زمینه ای قرنطینه ۱۰۰ درصد شوند/ ۲۹ هزار بازدید از مراکز مختلف شهرستان جهت رعایت پروتکل های بهداشتی

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در نشست ۲۹ آذرماه با اصحاب رسانه گفت: آمار مبتلایان ملاک عمل وضعیت شهرستان نیست بلکه وضعیت شهرستان بستگی به بیماران مثبت بستری شده در بیمارستان دارد.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در نشست ۲۹ آذرماه با اصحاب رسانه گفت: آمار مبتلایان ملاک عمل وضعیت شهرستان نیست بلکه وضعیت شهرستان بستگی به بیماران مثبت بستری شده در بیمارستان دارد.

 
ماریا خویشدوست با اعلام اینکه از اسفند ماه سال گذشته تا آبان ماه سال جاری از ۱۹ مبتلا به ۳۶۵ مورد مبتلا در دشتستان رسیده ایم اظهار کرد: از اوایل ورود این ویروس به دشتستان تاکنون ۲۲۸ فوتی داشته ایم که بالاترین درصد فوتی ها بیماران دیابتی، فشارخون، بیماران کلیوی، سرطانی، قلبی و.... بوده اند.
 
خویشدوست با اعلام اینکه افراد دارای این بیماری ها باید قرنطینه صد در صد شوند عنوان کرد: با قرنطینه شدن این افراد می توان ۷۰ درصد مرگ و میر در دشتستان را کاهش داد.
 
وی افزود: از هر هزار نفر در دشتستان از ۲۶ نفر نمونه گیری انجام شده که ۲۱ درصد مبتلایان در دشتستان است و مرگ و میر نیز به ۲۹ درصد در این شهرستان رسیده است.
 
خویشدوست موارد نمونه گیری شده در شهرستان را ۶۷۴۲ مورد اعلام کرد و افزود: از این آمار تعداد ۳۴۹۰ مورد مثبت و ۲۲۸ فوتی داشته ایم.
 
وی از ۲۹ هزار بازدید از مراکز مختلف شهرستان جهت رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و افزود: از زمان افتتاح آزمایشگاه کرونا در دشتستان تاکنون مشکل تست نداشته ایم.
 
وی در خصوص اعلام صحیح بودن آمار مبتلایان و فوتی ها نیز بیان کرد: این اعتماد به نفس را دارم که در خصوص آمار فوتی ها و مبتلایان حقایق را بیان کنم. تمام آمارها کاملا صحیح است.
 
رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ادامه داد: تجهیزات بیمارستان گنجی در ایام کرونا دو برابر شده است و رییس دانشکده علوم پزشکی استان این بیمارستان را به عنوان دومین بیمارستان استان مدنظر قرار داده است. حدود ۱۰۰ متخصص نیز در دشتستان در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

شبکه بهداشت و درمان دشتستان

ماریا خویشدوست

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی