سیاست / شناسه خبر: 62855 / تاریخ انتشار : 1399/10/3 22:08
|
عضو شورای اسلامی شهر برازجان؛

بی تفاوتی و بی تدبیری مدیران غیربومی و پروازی کارخانه سیمان دشتستان نسبت به سلامت مردم و محیط زیست

بوشهری ها / عضو شورای اسلامی شهر برلزجان نسبت به بی تفاوتی کارخانه سیمان دشتستان از محیط زیست و سلامت مردم واکنش نشان داد.

بوشهری ها / عضو شورای اسلامی شهر برلزجان نسبت به بی تفاوتی کارخانه سیمان دشتستان از محیط زیست و سلامت مردم واکنش نشان داد.

 
به گزارش بوشهری ها، وحید مصدق عنوان کرد: سالهاست که مردم ، فعالین  اجتماعی و نمایندگان مردم در شورای اسلامی نسبت به عملکرد کارخانه سیمان در انتشار آلایندگی ها،  گرد و غبار و همچنین مدیران غیربومی و پروازی که هیچ گونه توجهی به محیط زیست و سلامت مردم شهر ندارند ناراضی و گلایه مند می باشند و تاسف بارتر از این موارد حمایت عده ای از مسئولان و مدیران شهرستانی و استانی از مدیران کارخانه سیمان می باشد.
این نوع انتصابات غیر بومی و حمایت ها باعث شده است که مدیران غیر بومی این کارخانه در راستای تعهدات اجتماعی و قانونی خود بدون در نظر گرفتن حقوق اجتماعی مردم صرفاً نگاه درآمدزایی و ارتقاء پست سازمانی خود را ببینند  و هیچ توجهی به مسائل و مشکلاتی که این کارخانه در منطقه برای مردم به وجود می‌آورد نداشته باشند.


 لذا  با توجه به شکایت اداره محیط زیست و نارضایتی مردمی از این کارخانه تقاضا دارم که دادستان محترم به عنوان مدعی العموم موضوعات پیرامون کارخانه سیمان دشتستان را در راستای سلامت مردم و حفظ محیط طبیعی به طور جدی پیگیری نمایند.

 شورای اسلامی شهر برازجان نیز  در راستای ایفای وظایف قانونی و شرعی خود با سایر مقامات اعم از دفتر ریاست جمهوری،  کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،  استاندار،  نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر مکاتبات لازم را به عمل خواهد آورد.

کلیدواژه

برازجان

عضو شورای اسلامی شهر برازجان

محیطزیست

کارخانه سیمان دشتستان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی