ورزش / شناسه خبر: 62882 / تاریخ انتشار : 1399/10/7 14:10
|
اوجوگو دلیل فنی خطای زیاد روی مهاجم ایرانی را فاش کرد

پنالتی گرفتن طارمی سوژه رسانه‌های پرتغال شد

مهدی طارمی در دیدار مقابل بنفیکا در فینال سوپرکاپ پرتغال توانست در گل اول تیمش اثر گذار باشد و با گرفتن یک پنالتی، به پورتو کمک کند.

بوشهری ها / مهدی طارمی در دیدار مقابل بنفیکا در فینال سوپرکاپ پرتغال توانست در گل اول تیمش اثر گذار باشد و با گرفتن یک پنالتی، به پورتو کمک کند.

به گزارش تابناک ورزشی، پورتو در انتها با شکست 2 بر صفر بنفیکا توانست اولین جام فصلش را بالا ببرد و مهاجم ایرانی به اولین قهرمانی‌اش در پورتو دست یابد.

پنالتی گرفتن‌های طارمی پس از حضور در لیگ پرتغال از فصل 2019-2020 باعث شد تا روزنامه اوجوگو گزارشی از درخشش ستاره ایرانی بنویسد.

اوجوگو در گزارش خود نوشت که مهدی طارمی نه تنها با گلزنی و پاس گل به تیمش کمک می‌کند، بلکه می‌تواند پنالتی‌های زیادی نیز از مدافعان حریف بگیرد.

 

پنالتی گرفتن طارمی سوژه رسانه‌های پرتغال شد

از زمانی که طارمی وارد لیگ پرتغال شده تاکنون توانسته 12 پنالتی بگیرد. او 9 بار برای ریوآوه و 3 بار برای پورتو موفق به گرفتن خطا در محوطه جریمه شده است. در فصل 2020-2021 او با گرفتن 3 پنالتی پس از مارگا(مهاجم دیگر پورتو) با 4 بار در رده دوم بیشترین خطا در محوطه جریمه، قرار گرفته است.

اوجوگو نوشت که این آمار به طارمی کمک می‌کند تا به یک مهاجم کامل و تاثیرگذار بدل شود. او با ترکیبی از تکنیک و فیزیک بدنی می‌تواند باعث خطای مدافعان شود مثلا در دیدار مقابل بنفیکا و در 76 دقیقه که در زمین حضور داشت، او با 5 خطا، بیشتر از هر کسی در میدان رویش خطا شده بود.

طارمی در 356 دقیقه که در لیگ پرتغال بازی کرده، بیشترین لمس توپ را در محوطه جریمه داشته است و باعث می‌شود که پنالتی‌های زیادی از حریفان بگیرد. اوجوگو در انتها نوشت که ستاره ایرانی در گل کردن پنالتی نیز بسیار موفق است و فصل گذشته از 7 پنالتی، تمام آنها را به گل بدل کرده است.

 

کلیدواژه

مهدی طارمی

پرتغال

اوجوگو

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی