سیاست / شناسه خبر: 62993 / تاریخ انتشار : 1399/11/21 14:33
|
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش:

رسالت فرهنگیان روشن‌گری و بصیرت‌افزایی در تمام عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است

بوشهری ها / رییس اداره آموزش و پرورش منطقه آبپخش گفت: در راه انقلاب خون‌های زیادی ریخته‌ شده و بسیاری از خانواده‌ها فرزندان خود را سپر گلوله‌های رژیم پهلوی کرده‌اند.

بوشهری ها / رییس اداره آموزش و پرورش منطقه آبپخش گفت: در راه انقلاب خون‌های زیادی ریخته‌ شده و بسیاری از خانواده‌ها فرزندان خود را سپر گلوله‌های رژیم پهلوی کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش، اکرم پاپری صبح امروز در جشن 42 سالگی انقلاب اسلامی اداره آموزش و پرورش و دبیرستان دخترانه  زینب کبری (س) اظهار کرد: ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بهترین فرصت برای ارائه خدمات و کارهای انجام و نقش آموزش و پرورش منطقه آب پخش در حوزه‌های مختلف است، گوشه ای از اقدامات و پیگیری های اداره آموزش و پرورش آب پخش در یکسال اخیر اعم از تکمیل و افتتاح پروژه نیمه تمام دبستان شهید رضایی منفرد، افتتاح مرکز مشاوره تخصصی ویژه آموزش و پرورش منطقه آب پخش، تکمیل،تجهیز و نوسازی سالن ۲۵۰ اداره آموزش و پرورش، تجهیز و نوسازی سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش، رنگ آمیزی مدارس شهری و روستایی، تجهیز نماز خانه های مدارس به دستگاه های سرمایشی و گرمایشی و فرش سجاده ای، تعمیر و تحهیز سالن پوریای ولی با ۴دستگاه کولر ایستاده، ارتقاء جایگاه رشته علوم انسانی منطقه به رتبه دوم استانی، پیگیری ایجاد اردوگاه دانش آموزی،  تعمیر و تجهیز مدارس شهر و روستا و .... عملکرد دیگر یا در حال پیگیری یا در حال انجام کار است.
 پاپری رسالت فرهنگیان را روشن‌گری و بصیرت‌افزایی در تمام عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانست و ادامه داد: در راه انقلاب خون‌های زیادی ریخته‌ شده و بسیاری از خانواده‌ها در شهرها و کلان‌شهرها فرزندان خود را سپر گلوله‌های رژیم پهلوی و دست‌نشانده‌هایشان کرده‌اند.
پاپری بیان داشت: دانش‌آموزانی که در مدارس تربیت می‌شوند این آمادگی را دارند که در راستای بازخوانی وقایع انقلاب ورود کرده و در راه تبیین اهداف نظام و توسعه همه‌جانبه کشور گام‌های تأثیرگذاری بردارند.
وی با بیان اینکه پدیداری و پایداری انقلاب اسلامی همه قدرت های استکباری جهان را به وحشت انداخته است، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی با تئوری‌های غربی و شرقی قابل تفسیر نیست و نظام سلطه از عظمت و اقتدار این انقلاب شگفت‌ زده  است.

 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

آبپخش

آموزش و پرورش

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی