سیاست / شناسه خبر: 63047 / تاریخ انتشار : 1399/12/23 10:26
|
با حضور نماینده مردم و رئیس بسیج اصناف دشتستان؛

طرح پویش ایرانی بخر ایرانی بپوش در تولیدی پوشاک سلیمی افتتاح شد

بوشهری ها /نماینده مردم دشتستان در آیین افتتاح طرح پویش (ایرانی بخر، ایرانی بپوش) در تولیدی پوشاک سلیمی گفت: وظیفه ما مسئولین در گام دوم انقلاب حمایت از افراد و جوانانی است که تمام تلاششان کارآفرینی ا

بوشهری ها / اسماء بوستانی: نماینده مردم دشتستان در آیین افتتاح طرح پویش (ایرانی بخر، ایرانی بپوش) در تولیدی پوشاک سلیمی گفت: وظیفه ما مسئولین در گام دوم انقلاب حمایت از افراد و جوانانی است که تمام تلاششان کارآفرینی است.
به گزارش بوشهری ها، دکتر ابراهیم رضایی ضمن تشکر از تولیدی پوشاک سلیمی در خصوص افتتاح و فعالیت در حوزه عفاف و حجاب عنوان کرد: اکنون درگیر یک جنگ هستیم که صدای آژیر و توپ و تفنگ آن شنیدنی نیست، اما قابل لمس است، به صورتی که دشمن سرمایه گذاری عظیمی در خصوص سست کردن دین و فرهنگ ما در بخش های مختلف انجام داده است.
رضایی با بیان اینکه ما باید با این شرایط مقابله کنیم افزود: در این جنگ فرماندهی درستی نمی بینیم و دلیل این بی فرماندهی وضعیت فعلی جامعه است.
نماینده مردم دشتستان با اعلام اینکه وظیفه ما حمایت از چنین جوانانی است که در حوزه پوشش و عفاف و حجاب فعالیت می کنند ادامه داد:  چادر نماد اسلام و پوشش ملی ما است، این پوشش در تاریخ و تمدن ملی ما تا قبل از اسلام نیز وجود داشته است به همین دلیل تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات این تولیدی عفاف و حجاب به کار خواهم گرفت.
رئیس بسیج اصناف دشتستان در این مراسم ضمن تشکر از تلاش و پشتکار تولیدی عفاف و حجاب سلیمی در طی چند سال فعالیت اظهار کرد: مشکل خرید پارچه از کارخانه را برای این تولیدی مهم پیگیری خواهم کرد و تلاش خود را به صورتی انجام می دهم که تولیدی بتواند به صورت مستقیم از کارخانه پارچه خود را تهیه نماید و مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد.
مصدقی فرد ادامه داد: جهت حمایت از این تولیدی و رفع مشکلات بانوان برای تهیه چادر تسهیلات بانکی خوبی نیز برای این تولیدی فراهم خواهم کرد تا در جهت پیشرفت عفاف و حجاب در دشتستان اقدامی انجام داده باشم.
مدیر عامل تولیدی پوشاک سلیمی بیان کرد: در طرح ایرانی بخر ایرانی بپوش از پارچه کاملا ایرانی استفاده کرده ایم که چادر را با دوخت رایگان و ۱۸ ماه خدمات پس از فروش رایگان در اختیار بانوان قرار می دهیم.
سجاد سلیمی پور هدف از اجرایی شدن این طرح راحمایت از کالای ایرانی و پیشبرد هدف جهش تولید اعلام کرد و ادامه داد: دیگر اهداف ما در اجرایی شدن این طرح حمایت از کارگر ایرانی، معرفی کالای ایرانی به جامعه، حمایت از اقشار محروم و کم درآمد و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است.
سلیمی پور افزود: در این طرح پارچه چادر ایرانی از کارخانه ای در شهرکرد خریداری و در تولیدی اندازه مشتریان دوخت می‌شود که هزینه دوخت کاملاً رایگان می‌باشد و بدون سود تک فروشی به مشتریان ارائه می گردد.

وی افزود: از زمان راه اندازی این تولیدی تاکنون این طرح بزرگترین طرح عفاف و حجاب در تولیدی و در کل استان بوشهر است که در مدت چهار ماه تعداد ۵۰۰۰ چادر با قیمت بسیار مناسب و پرداخت اصل پول پارچه به مردم عزیز ارائه می گردد.
مدیر عامل تولیدی پوشاک سلیمی بیان کرد: به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی نوبت دهی به صورت غیرحضوری و توزیع این تعداد چادر با نوبت قبلی در مدت زمان چهار ماه انجام خواهد شد.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

تولیدی پوشاک سلیمی

عفاف و حجاب

ابراهیم رضایی

سجاد سلیمی پور

رئیس بسیج اتاق اصناف دشتسستان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی