سیاست / شناسه خبر: 63567 / تاریخ انتشار : 1400/4/3 12:27
|

سخنان همسر شهید محمد مصدق در یکمین سالگرد شهادتش با بوشهری ها

بوشهری ها /اسماء بوستانی: شهید محمد مصدق جانباز هفتاد درصد برازجانی است که سوم آبان ماه سال 1359 با اولین گروه از طرف کمیته انقلاب اسلامی راهی جبهه جنگ شد.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: شهید محمد مصدق جانباز هفتاد درصد برازجانی است که سوم آبان ماه سال 1359 با اولین گروه از طرف کمیته انقلاب اسلامی راهی جبهه جنگ شد.

او در خرداد ماه سال 1360 بر اثر اصابت موشک هر دو پایش را از دست داد و ویلچرنشین شد.بعداز تحمل سختی های فراوان بلاخره چهارم تیرماه سال 1399 بر اثر ایست قلبی به شهادت رسید.
اکنون یک سال از شهادت این بزرگ مرد می گذرد، همسر وی در آیین یکمین سالگرد شهادت همسرش در گفتگو با لحظه نیوز می گوید: درد همراه همیشگی همسرم بود، به صورتی که 39 سال با این درد و رنج زندگی کرد، 13 ترکش در پاهایش بود که بدون استفاده از مسکن نمی توانست ادامه دهدبه صورتی که گاهی اوقات از درد بیهوش می شد.

زبیده قمیصی که شریک زندگی یک جانباز و 39 سال شاهد درد و رنج های همسر شهیدش  بود بعد از پاک کردن اشک هایش ادامه داد: بارها و بارها شهید مصدق از درد وفشار بیهوش می شد تا اینکه سال گذشته به دلیل درد فراوان بیهوش شد و ایست قلبی کرد، اما اینبار به دلیل عدم وجود به موقع آمبولانس برای همیشه از بین ما رفت.
بعد از اندکی سکوت ادامه داد: با گذشت یک سال از شهادت همسرم، برخلاف انتظار من و خانواده ام بنیاد شهید آن گونه که انتظار می رفت در کنار ما نبود حالا بماند که در زمان در قید حیات بودن همسرم نیز آن چنان مورد توجه این ارگان نبودیم. اما اکنون که شرایط زندگی برای من و فرزندانم سخت تر شده انتظار دارم وضعیت حقوق همسرم مشخص شود تا مجبور به تحمل فشار کمتری در زندگی ام باشم. این مهم ترین و تنها خواسته من از اداره بنیاد شهید است و امیدوارم نادیده گرفته نشود.
به گزارش بوشهری ها، این مراسم با حضور همرزمان، دوستان، خانواده شهید مصدق و نیروهای انتظامی دوم تیرماه در گلزارز شهدای برازجان برگزار شد.
 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

شهید محمد مصدق

جانباز

گلزار شهدا

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی