سیاست / شناسه خبر: 63608 / تاریخ انتشار : 1400/5/3 11:24
|
رئیس اداره فنی و حرفه ای شهرستان دشتستان؛

تنها راه نجات جوانان ما رفع بیکاری و افزایش تولید ملی است

بوشهری ها /رئیس اداره فنی و حرفه ای شهرستان دشتستان در نشست با اصحاب رسانه گفت: طی یک سال اخیر 179 هزار نفر ساعت شامل 1160 نفر از آقایان در دوره های آموزشی اداره فنی و حرفه ای شهرستان دشتستان شرکت کرد

بوشهری ها /رئیس اداره فنی و حرفه ای شهرستان دشتستان در نشست با اصحاب رسانه گفت: طی یک سال اخیر 179 هزار نفر ساعت شامل 1160 نفر از آقایان در دوره های آموزشی اداره فنی و حرفه ای شهرستان دشتستان شرکت کردند.
به گزارش بوشهری ها، هادی توسلی آمار شرکت بانوان در دروه های آموزشی این اداره را 286 نفر با 44 هزار نفر ساعت اعلام کرد و اظهار داشت: طی یک سال اخیر تمامی هدفمان ایجاد اشتغال برای جوانان با آموزش های مورد نیاز آن ها بوده که در این راستا تمام تلاش و توان خود را به کار گرفته ایم.
رئیس اداره فنی و حرفه ای دشتستان با اعلام اینکه تنها راه نجات جوانان ما رفع بیکاری و افزایش تولید ملی است عنوان کرد: بانوان دشتستان می توانند جهت آموزش برای اشتغال در منزل در رشته های مختلفی از جمله قالیبافی، حصیر بافی، تابلوفرش، پرورش قارج و دیگر رشته ها به این اداره مراجعه کنند تا تمامی آموزش ها به صورت رایگان به آن ها داده شود.
توسلی با بیان اینکه آموزش در روستاها با همکاری دهیاران برگزار می شود ادامه داد: با ورود بیماری کرونا به کشور و استان بسیاری از جوانان ما شغل های خود را از دست دادند، اداره فنی و حرفه ای دشتستان در این خصوص آمادگی خود جهت آموزش های لازم به تمامی جوانان از جمله آقایان و بانوان را اعلام می کند. افراد بیکار جهت آموزش در رشته های مختلف به این اداره مراجعه نمایند.
وی افزود: بی شک هیچ شخصی را نمی توان یافت که مهارت های لازم را داشته اما بیکار باشد. تمامی جوانانی که مهارت های لازم را دارند ایجاد اشتغال کرده و در زندگی خود موفق هستند.
وی افزود: با شرکت جوانان در کلاس های آموزشی نهادهای حمایتی به کمک جوانان ما خواهند آمد و این افراد آموزش دیده را به ادارات مختلف معرفی خواهیم کرد تا بتوانیم در خصوص اشتغال زایی جوانان نقش مهمی ایفا کرده باشیم.
توسلی کارورزی در محیط کار را بهترین فعالیت دانست و اظهار کرد: کلاس های آموزشی این اداره نیز با توجه به درخواست شرکت کنندگان و کارآموزان برگزار خواهد شد.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

فنی و حرفه ای

اداره فنی و حرفه ای

هادی توسلی

اشتغال جوانان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی