سیاست / شناسه خبر: 63632 / تاریخ انتشار : 1400/5/21 16:10
|

فرمانده نیروی انتظامی دشتستان از رسانه ها تقدیر کرد+ تصاویر

بوشهری ها /اسماء بوستانی: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتستان 20 مردادماه در آیین تجلیل از خبرنگاران گفت: خبرنگار به عنوان نماینده و پرسشگر جامعه زمانی قانع می شوند که مسئولین پاسخگو باشند.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتستان 20 مردادماه در آیین تجلیل از خبرنگاران گفت: خبرنگار به عنوان نماینده و پرسشگر جامعه زمانی قانع می شوند که مسئولین پاسخگو باشند.

سرهنگ فرهاد آراوند امانت داری، آگاهی بخشی و وژدان بیدار جامعه را از صفات خبرنگاران عنوان کرد و ادامه داد: تغییر نگرش در جامعه از اهداف دشمنان ملت ایران است در این خصوص خبرنگاران باید مردم را آگاه نمایند زیرا ما اصحاب رسانه را مبارز خط مقدم در برابر دشمنان می دانیم.

آراوند با اعلام اینکه دشمن به دنبال مدیریت افکار عمومی است عنوان کرد: اگر دشمن به هدف خود برسد کشور ما به سمت و سوی بیگانگان خواهد رفت. در این خصوص رسانه ها می توانند بسیار تاثیرگزار باشند.

فرمانده نیروی انتظامی دشتستان پیش بینی، پیش گیری، مقابله و ترمیم و بازسازی را چهار اصل مدیریت بحران اصولی اعلام کرد و ادامه داد: در این خصوص ما به رسانه ها اعتماد خواهیم کرد و با همراهی رسانه ها نمی گداریم کوچک ترین مشکلی در سطح شهرستان به وجود بیاید.

سرهنگ فرهاد آراوند با اعلام اینکه در شهرستان دشتستان مصداق نا امنی وجود ندارد ادامه داد: این مهم را مدیون تعامل بین مجموعه نیروی انتظامی و شورای تامین هستیم.

وی مصداق نالامنی را سرقت مسلحانه، قتل های زنجیره ای، گروگان گیری و ... اعلام کرد و عنوان نمود: مصداق ناامنی جرائمی که نیازمند تشکل های سازمان و اتاق فکرهای خاص هستند می باشد.

فرمانده نیروی انتظامی دشتستان اظهار کرد: ناامنی هایی که در این شهرستان رخ می دهد نیز از آسیب های اجتماعی است، در این خصوص رسانه ها کمک کنند تا تا بتوانیم احساس امنیت را به جامعه غالب کنیم زیرا احساس امنیت از خود امنیت مهم تر است.

آراوند با اعلام اینکه ظرفیت بیمارستان شهر تکمیل شده و تنها راه پیشگیری از این مشکل همکاری مردم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی است ادامه داد: میزان استقبال سالمندان به دریافت واکسن نسبت به جوانان بیشتر بوده که امیدواریم با همکاری شما در زمینه واکسیناسیون فرهنگ سازی شود و جوانان نیز جهت انجام واکسناسیون به مراکز مربوطه مراجعه کنند.

 

عکاس: اسماء بوستانی


 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

سرهنگ فرهاد اراوند

روز خبرنگار

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی