سیاست / شناسه خبر: 63674 / تاریخ انتشار : 1400/6/19 17:24
|

امام جمعه بوشهر: این استان نیازمند استانداری با اختیار ویژه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: این استان به جهت ظرفیت‌ها، موقعیت‌های فوق العاده و نیازهای ضروری و بنیادین، استان ویژه و نیازمند استانداری با اختیارات ویژه است.

بوشهری هانماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: این استان به جهت ظرفیت‌ها، موقعیت‌های فوق العاده و نیازهای ضروری و بنیادین، استان ویژه و نیازمند استانداری با اختیارات ویژه است.

به گزارش بوشهری ها ؛ به نقل از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه این هفته که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت اعلام کرد: از رئیس جمهوری و دولت سیزدهم انتظار می‌رود نسبت به توسعه متوازن و پیشرفت جامع استان زرخیز و ارزشمند بوشهر توجه ویژه داشته باشند و حسب نظام‌نامه پروژه‌های اولویت‌دار پیشرفت این استان که به رئیس جمهوری ارائه شده است، اعتبارات لازم تخصیص داده و با شتاب جهادی زمینه اجرای آن‌ها فراهم شود.

وی بیان کرد: بی تردید استان بوشهر با جایگاه ارزشمند ملی و بین المللی خود، مردمان بسیار عزیز و گرانقدر، نیازهای فراوان مردمی و سرزمینی و وجود زمینه‌های گسترده رشد و پیشرفت شایسته  عنایت خاص با نگاه ملی و فراملی است.

صفایی بوشهری اضافه کرد: تصویب نکردن و یا اجرایی نشدن بسیاری از پروژه‌های پیشرفت آفرین و مردم نهاد باعث شده استان بوشهر به آن پیشرفت درخور و شایسته خود دست نیابد این درحالی است که حق مردم این استان بیش از این است.

وی ادامه داد: وجود صنایع استراتژیک و ثروت آفرین ملی و خدمات فراوان این استان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و نظامی به کشور با عقب مانی‌ها و عدم تمکّن معیشتی مردم به ویژه جوانان همخوانی ندارد این درحالی است که برخی از مناطق کشور با وجود برخورداری کمتر اما در دوره‌های گذشته بسیار مورد توجه بوده‌اند.

امام جمعه بوشهر گفت: باید به استان بوشهر با نگاهی دانش بنیان، پیشرفت آفرین، مردم‌مدار، فراملی و با تکریم و احترام ویژه نگریست و به این مردم با آن پیشینه تاریخی پرشکوه نگاهی بسیار خاص داشت تا جبران گذشته شود و پیشرفت‌های لازم تحقق یابد.

صفایی بوشهری با اشاره به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی و ضرورت کمک به خانوادههای نیازمند افزود: از همه خیران تقاضا می‌شود به مدد این خانواده‌ها بشتابند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به بهبود شرایط کرونایی این استان گفت: با عنایات الهی، تلاش کادر درمان، مراعات مردم و توسعه امکاناتی وضعیت حاد شیوع ویروس کرونا رو به افول است به همین دلیل از همه مردم تقاضا می‌شود نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی تفاوت نباشند.

وی تاکید کرد: همچنین از مسئولان انتظار می‌رود امکانات درمانی و واکسیناسیون را گسترش دهند و جمعیت هدف هرچه سریعتر در استان واکسینه شوند.

امام جمعه بوشهر از خیران نیک اندیش این استان خواست با توجه به شرایط در قالب "وقف سلامت" نسبت به تامین امکانات بیمارستانی و درمانی مورد نیاز مراکز درمانی اقدام کنند.

داشته ادامه داد: دم عزیز بالای ۱۸ سال را شامل شود. به تمامی خیرین محترم پیشنهاد می کنم «وقف سلامت» داشته و امکانات بیمارستانی و درمانی را وقف کنند.

 

 

 

کلیدواژه

امام جمعه بوشهر

صفایی بوشهری

استانداری ویزه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی