سیاست / شناسه خبر: 63761 / تاریخ انتشار : 1400/8/1 14:06
|
به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی؛

همایش پیاده روی خانوادگی و مسابقات ورزشهای همگانی در وحدتیه برگزار شد+ تصاویر

بوشهری ها /عصر روز جمعه 30 مهرماه به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، همایش پیاده روی خانوادگی و مسابقات ورزشهای همگانی در شهر وحدتیه برگزار شد.

بوشهری ها /عصر روز جمعه 30 مهرماه  به مناسبت گرامیداشت  هفته تربیت بدنی و ورزش، همایش پیاده روی خانوادگی و مسابقات ورزشهای همگانی در شهر وحدتیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان مسیر مشخص شده تا پارک پارسه را پیاده روی نموده و سپس در مکان نهایی در فضایی پر شور و نشاط مسابقات ورزشهای همگانی را انجام دادند .
این برنامه ورزشی به همت و تلاش خانم رقیه کوهزاد مدیر موسس باشگاه ورزشی شهر وحدتیه و با همکاری و همراهی کمیته آمادگی جسمانی هئیت ورزشهای همگانی شهرستان دشتستان و حمایت و مساعدت شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه و نمایندگی اداره ورزش و جوانان این شهر برگزار شد.

شرکت کنندگان در شش آیتم طراحی شده در سنین مختلف با شور و هیجان مشارکت داشتند و در پایان به نفرات برتر جوائزی به رسم یادبود اهدا گردید.

نظر به استقبال خیلی خوب مردم از این برنامه بنا به پیشنهاد خانم محمدی از اعضا شورای شهر وحدتیه قرار شد این برنامه ها تا پایان سال برای مردم توسط هییت ورزشهای همگانی و اداره ورزش طراحی و برگزار گردد .

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

وحدتیه

ورزش و جوانان

هیئت ورزش های همگانی

روز ورزش و تربیت بدنی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی