اقتصاد / شناسه خبر: 73836 / تاریخ انتشار : 1400/8/24 10:37
|
نماینده مردم بوشهر درمجلس:

تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد موقت صنعت نفت در دست پیگیری است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد موقت، پیمانکاری و ایثارگران شاغل در صنعت نفت در دست پیگیری است.

بوشهری ها /  نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد موقت، پیمانکاری و ایثارگران شاغل در صنعت نفت در دست پیگیری است.

 

 

به گزارش بوشهری ها ؛ عبدالکریم جمیری افزود: جمعیت زیادی از شاغلان وزارت نفت در استان بوشهر و سایر مناطق نفتی به صورت پیمانکاری و قرارداد موقت جذب شده‌اند و فاصله زیادی بین میزان دریافتی این نیروها با نیروهای رسمی و پیمانی وجود دارد.

جمیری گفت: در نشستی با مددی معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی برای پیگیری درخواست های مکرر موکلین خود درباره تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد موقت به قرارداد با مدت معین و تعیین تکلیف و اجرای بند دال تبصره ۲۰ قانون تبدیل وضعیت ایثارگران رایزنی صورت گرفت.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: تعیین تکلیف نفرات پروژه‌ای و قرارداد موقت نفت در جزیره خارگ و استفاده از ظرفیت نیروهای بومی در بدنه مدیریت وزارت نفت در سطح کشور و استان، در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با نگاه مثبت وزیر نفت و زیرمجموعه این وزارتخانه انتظار داریم در راستای اهداف بلند دولت سیزدهم در تحقق عدالت، قدم‌های موثری برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و پیمانکاری وزارت نفت برداشته شود.

استان بوشهر دارای منابع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی در جنوب و شمال این استان است که میدان گازی پارس جنوبی و مناطق نفتی بهرگان از جمله آنها هستند.

کلیدواژه

جمیری

بوشهر

عسلویه

قرارداد موقت

نفت

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی