سیاست / شناسه خبر: 73877 / تاریخ انتشار : 1400/8/30 20:31
|

اعضای شورای شهرستان دشتستان خواستار رفع مشکلات منطقه خود از نماینده مردم شدند+ تصاویر

بوشهری ها / اسماء بوستانی: نماینده مردم دشتستان در جلسه با اعضای شورای شهرستان گفت: استحکام جایگاه شوراها در پیشبرد اهداف ما تاثیر بسزایی دارد.

بوشهری ها / اسماء بوستانی: نماینده مردم دشتستان در جلسه با اعضای شورای شهرستان گفت: استحکام جایگاه شوراها در پیشبرد اهداف ما تاثیر بسزایی دارد.

ابراهیم رضایی با اعلام اینکه شفافیت ارزش و اهمیت فعالیت های ما را افزایش می دهد اظهار کرد: هر چند عملکرد ما در جلسات و فعالیت ها شفاف تر باشد رضایت عمومی بیشتری را در پی خواهد داشت ، میزان خرابی کار کمتر و میزان سلامت کار افزایش خواهد یافت از این رو توصیه می کنم فعالیت های خود را در رسانه ها و شبکه های اجتماعی به صورت شفاف بیان کنید.

رضایی با بیان اینکه اعضای شورای شهرستان بر اعضای شورای شهرها نظارت داشته باشند عنوان کرد: اعضاغی شورای شهر را در رفع مشکلات یاری نمایید و توصیه های لازم را در خصوص قوانین به آن ها اعلام کنید تا در آینده دچار مشکل نشوند.

وی در خصوص درآمد شهرداری و دهیاری ها عنوان کرد: شهرداری ها و دهیاری ها باید به دنبال تولید ثروت و درآمد باشند و فکر اساسی برای افزایش درآمدهای خود داشته باشند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص سهمیه آرد شهرستان عنوان کرد: مشکل کمبود آرد در دشتستان نداریم زیرا آردهای توزیع شده به اندازه دو برابر نیاز کشور توزیع می شوند و در عین حال مردم و نانوایی ها ناراضی هستند.

وی در خصوص تامین قیر رایگان مورد نیاز این شهرستان گفت: قیر رایگان یکی از نیازهای مهم این شهرستان است که با پیگیری هایی که انجام داده ام به امید خدا به استان ابلاغ خواهد شد.

رضایی یکی از وظیفه شوراییان را پاسخگو کردن مسئولین بیان کرد و ادامه داد: مسئولینی که مشکلات هر منطقه شما به آن ها ربط دارد را دعوت کنید و حضوری تمامی مشکلات مربوطه را مطرح و پیگیری نمایید. این رویه را قبول ندارم که مسئولی در بخش ها حضور نیابد . اتفاقا تعهد مسئولین در بخش هایی که از محرومیت بیشتری برخوردار هستند بیشتر است.

رئیس شورای شهرستان در این نشست اظهار کرد:  جایگاه شورای شهرستان در بین روسای شهرستان معرفی نشده، اعضای شورای شهرستان بازوی توانمند نماینده مردم و فرمانداری هستند، از نماینده محترم مردم دشتستان درخواست دارم در خصوص اهمیت جایگاه این شورا به مردم و مسئولین تلاش نمایند.

سید باقر حسینی افزود: مشکلات حوزه انتخابیه ها فراوان هستند، اما با ارزیابی به فراوانی مشکلات در بخش ارم و بوشکان پی می بریم، مشکلاتی از جمله کم آبی، بهداشت و درمان و خصوصا مسیر ارتباط این دو بخش با مرکز شهرستان زندگی را برای مردم این دو منطقه بسیار سخت کرده است.

حسینی با بیان اینکه رفع مشکلات به همت مسئولین بستگی دارد ادامه داد: تاکنون برای سهولت در رفت و آمد مردم منطقه تنگ ارم و بوشکان به بخش مرکزی شهرستان هیچگونه اقدامی صورت نگرفته در صورتی که با آبادانی این مسیر مهم بسیاری از مشکلات این دو بخش حل خواهد شد.

بر اساس این گزارش در این نشست اعضای شورای شهرستان مشکلات منطقه مربوطه خود را که از جمله بی آبی، کمبود آرد، ساماندهی مسیر به مرکز شهرستان، کمبود امکانات بهداشتی و درمانی، کمبود ایستگاه آتشنشانی در بخش ارم و ساماندهی ورودی شهر آب پخش بود را به نماینده مردم دشتستان در مجلس انتقال دادند و  خواستار مساعدت و همکاری های لازم در خصوص رفع مشکلات منطقه خود از نماینده مردم شدند.


 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

شورای شهرستان دشتستان

نماینده مردم دشتستان در مجلس

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی