سیاست / شناسه خبر: 74034 / تاریخ انتشار : 1400/9/21 15:49
|
در آیین معارفه شهردار برازجان؛

فرماندار دشتستان پرسشگری حق مسلم مردم و پاسخگویی وظیفه مسئولین است/امام جمعه برازجان: به مردم خیانت نشود/شهردار برازجان: نگاه سیاسی را به هیچ وجه در مدیریت شهری اعمال نخواهم کرد

بوشهری ها /اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان در مراسم تودیع و معارفه شهردار برازجان گفت: شهرداران و شوراها خط مقدم مردم هستند، رمز موفقیت همه ما در توسعه شهری وحدت است.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان در مراسم تودیع و معارفه شهردار برازجان گفت: شهرداران و شوراها خط مقدم مردم هستند، رمز موفقیت همه ما در توسعه شهری وحدت است.

فتح الله نوروزی افزود: مردم دشتستان مردمانی بسیار خوب با فهم و شعور اجتماعی بالا هستند که اگر یک قدم برای آن ها گام برداریم صد قدم مسئولین را همراهی خواهند کرد.

نوروزی با بیان اینکه توسعه شهری بدون ایجاد زمینه سازی و پیش بینی برای درآمد پایدار شهری توسط شهرداری و شورای شهر محقق نخواهد شد، ادامه داد: اگر شورای ششم به دنبال موفقیت است باید به دنبال درآمد پایدار باشد، شهردار نیز باید از بانوان، جوانان و نخبگان در فعالیت های شهر استفاده کند و تمامی محلات شهر را به یک چشم ببیند تا موفق به ایجاد امید اجتماعی در بین تمامی شهروندان شود.

نوروزی پرسشگری را حق مسلم مردم و پاسخگویی را وظیفه مسئولین اعلام کرد و افزود: فسادگریزی و توجه به کرامت شهروندی در برنامه همه مدیران قرار گیرد، مسئولین اگر در فعالیت های خود صداقت و عدم تبعیض را بکار گیرند  موفق به همراهی و همکاری همه شهروندان خواهند شد.

فرماندار دشتستان شهرداران را سربازان جبهه خدمت رسانی در شهر دانست و افزود: انجام پروژه های عمرانی باید تقویت کننده روح تمامی شهروندان باشد، استقلال رای و فکر نیز باید مد نظر شهردار قرار گیرد.

نوروزی ویژگی های یک شهردار خوب را داشتن قدرت رایزنی و چانه زنی اعلام کرد و افزود: در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز پلیس ساختمانی فعال شود. امرالله عباسی سرپرست شهرداری می دانست که شهردار نخواهد بود اما بسیار پرتلاش و موفق به فعالیت خود ادامه داد، شهرداری نیز باید از این ظرفیت ها استفاده کند.

به مردم خیانت نشود

امام جمعه شهر برازجان در این مراسم با بیان اینکه پست و سمت برای هیچ کس ماندگار نیست اظهار کرد: مردم صاحب و حامی انقلاب و ولی نعمت ما هستند و نباید هیچگونه خیانتی به آن ها شود.

حجت الاسلام حسن مصلح افزود: توقع مردم در شرایط کنونی از مسئولین کار و مدیریت جهادی است، مدیران باید امین مردم باشند، خود را برتر از مردم ندانند، با تشریفات مقابله کنند، اخلاق مداری و ولایت مداری را سرلوحه کار و فعالیت خود قرار دهند.

مصلح ادامه داد: شهردار باید کار میدانی انجام دهد و در فعالیت های خود از افراد متخصص، متدین، صالح و کارآمد استفاده کند.

وی با اعلام اینکه بسیاری از محلات شهر دچار حاشیه نشینی شده اند عنوان کرد: این حاشیه نشینی ها برخی قانونی و برخی غیرقانونی هستند که بسیاری از آن ها از کوچکترین خدمات شهری محروم هستند، در این خصوص شورای شهر طرح جامع شهر را تعیین و در این خصوص چاره جویی کند.

امام جمعه برازجان با اشاره به کمبود فضای سبز در شهر افزود: اکنون بیشتر محلات شهر از فضای سبز محروم هستند، بسیاری از محلات و کوچه ها بدون آسفالت رها شده اند به صورتی که روستاهای ما از برخی از این محلات پیشرفته تر هستند. دیوراکشی دره ها نیز انجام شود تا از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری شود.

نگاه سیاسی را به هیچ وجه در مدیریت شهری اعمال نخواهم کرد

شهردار برازجان در این آیین گفت:  در حالی بار سنگین مسئولیت خدمت به مردم را بر دوش می گیرم که از بابت عملکرد ضعیف برخی مسئولین اعتماد مردم به پایین ترین سطح ممکن رسیده و این موضوع مسئولیت ما را سنگین تر کرده است.

مرتضی قدوسی ضمن تشکر از حسن نظر و اعتماد اعضای شورای شهر اظهار کرد: این حمایت، همکاری و پشتیبانی را از اعضای شورای شهر در خصوص اداره مدیریت شهری طلب می کنم.

قدوسی با اعلام آمادگی خود در خصوص خدمت صادقانه به مردم و ایجاد تحولی متفاوت در شهر افزود: بر اساس آنچه که تاکنون آموخته ام باید نسبت به اصول و ارزش های انقلاب، اهداف نظام و ولایت حریص و به آرمان ها و اهداف انقلاب پایبند باشم.

وی ادامه داد: ابتدا در رضایت حق گام برمی  دارم،  من فرزند مکتب خمینی کبیرم، سرباز خامنه ای عزیز و پیرو مکتب شهید سلیمانی عزیز هستم. دست یاری و مساعدت در خصوص ساخت و آبادی شهر به سوی همه مسئولین دراز می کنم، به مردم قول می دهم  که حافظ منافع و اموال آن ها باشم، و تا آخرین توان از هیچ کوششی در آبادانی این دیار دریغ نکنم.

شهردار برازجان با بیان اینکه نگاه سیاسی را به هیچ وجه در مدیریت شهری اعمال نخواهم کرد ادامه داد: از اشخاص حقیقی و حقوقی که با شهرداری مشکل دارند دعوت می کنم به شهرداری مراجعه نمایند تا این مشکلات فی ما بین شهرداری و مردم حل شود.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

معارفه شهردار برازجان

مرتضی قدوسی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی