سیاست / شناسه خبر: 74116 / تاریخ انتشار : 1400/9/27 22:21
|
در پی پیش‌بینی بارندگی در هفته‌ی جاری و تشکیل ستاد بحران:

شهرداری برازجان آماده‌ی مقابله با بحران احتمالی+ تصاویر

بوشهری ها / با اعلام سازمان هواشناسی، احتمال بارندگی و نزول باران رحمت الهی در هفته‌ی جاری بالاست. از آنجا که شرایط جغرافیایی شهر برازجان و قرار گرفتن در کوهپایه‌ی گیسکان سبب می‌شود با بارش شدید و مست

بوشهری ها / با اعلام سازمان هواشناسی، احتمال بارندگی و نزول باران رحمت الهی در هفته‌ی جاری بالاست. از آنجا که شرایط جغرافیایی شهر برازجان و قرار گرفتن در کوهپایه‌ی گیسکان سبب می‌شود با بارش شدید و مستمر باران این شهر در معرض خطر آبگرفتگی و سیلاب قرار بگیرد، لذا پیش‌بینی شرایط اضطراری جهت مقابله با شرایط بحرانی یکی از ضرورت‌های مهم در چنین شرایطی است.
به همین سبب و با دستور مرتضی قدوسی شهردار برازجان نیروهای اجرایی و ستادی این شهرداری در آمادگی کامل جهت مقابله با شرایط بحرانی احتمالی قرار گرفتند.
مرتضی قدوسی شهردار برازجان در این زمینه می‌گوید: تلاش برای حفاظت از امنیت شهروندان و تاسیسات شهری یکی از وظایف مهمی است که بر عهده‌ی خود می‌دانیم لذا با اعلام هشدار سازمان هواشناسی از همکاران مجموعه‌ی خدمتگزار شهرداری خواسته شد، کلیه نیروهای اجرایی، آتش‌نشانی و خدماتی شهرداری در آمادگی کامل قرار داشته باشند و در همین راستا صبح امروز برای بررسی ابعاد کار و انجام برنامه‌ریزی‌های لازم جلسه‌ی ستاد بحران شهرداری با حضور مدیران و کارشناسان مربوطه برگزار شد. شهردار برازجان اضافه کرد: با تلاش همکاران ارجمندمان طی هفته‌های گذشته عملیات لایروبی دره‌ها و کانالهای سطح شهر و نیز آماده‌سازی خودروها و تجهیزات خدمت‌رسان انجام گرفته و امیدواریم بارش باران رحمت الهی برای مردم عزیز برازجان و دشتستان منشا برکات فراوان باشد.
قدوسی از شهروندان خواست در زمان بارش باران حتی‌المقدور از انجام سفرهای غیرضروری درون شهری و برون شهری پرهیز نموده، از حضور در محل‌های پرخطری همچون بستر و حاشیه‌ی رودخانه‌های فصلی و کانالهای دفع آبهای سطحی خودداری کنند.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

شهرداری برازجان

ستاد بحران

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی