جامعه / شناسه خبر: 74206 / تاریخ انتشار : 1400/10/4 10:46
|
فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام بوشهر خبر داد

سپاه در ساحل بوشهر پروژه‌ تفریحی و رفاهی می سازد

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام بوشهر از اجرا پروژه تفریحی، رفاهی و گردشگری کنار خلیج‌فارس بوشهر خبر داد و گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه با چشم‌انداز خلیج‌فارس و امکانات خدمات‌رسانی در

بوشهری ها فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام بوشهر از اجرا پروژه تفریحی، رفاهی و گردشگری کنار خلیج‌فارس بوشهر خبر داد و گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه با چشم‌انداز خلیج‌فارس و امکانات خدمات‌رسانی در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.

سردار علی رزمجو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهرتوجه به مسکن خانوارها را یکی از اولویت‌ها و سیاست‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی دانست و اظهار داشت: در این راستا ساخت 450 منزل مسکونی شخصی ویژه کارکنان سپاه امام صادق علیه‌السلام  و 100 مسکن سازمانی عملیات ساخت آن آغاز شد.

وی حل مشکل مسکن خانواده‌های سپاه پاسداران را از اهداف ساخت این واحدها دانست و بیان کرد: با هماهنگی لازم عملیات اجرایی 550 واحد مسکونی در بوشهر آغاز شده است و بر اساس برنامه زمانبندی ساخته و تحویل متقاضیان می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر از اجرا پروژه تفریحی، رفاهی لیان خبر داد و افزود: در اجرا پروژه لیان  خدمات سیاحتی، تفریحی و رفاهی برای اقشار مختلف مردم پیش‌بینی شده که فضای آن بسیار مناسب و دارای چشم‌انداز بسیار زیبا در کنار دریا و ساحل زیبا خلیج‌فارس است.

رزمجو با بیان اینکه پروژه تفریحی، رفاهی لیان برای مردم استان بوشهر و سایر گردشگران از دیگر استان‌ها که بوشهر را هدف گردشگری قرار می‌دهند طراحی شده است تصریح کرد: با تکمیل این پروژه زمینه استفاده همه مردم از آن فراهم می‌شود.

وی پروژه تفریحی، رفاهی و گردشگری را در استان بوشهر منحصر به فرد دانست و خاطر نشان کرد: در استان بوشهر این چنین پروژه‌ای با این گونه چشم‌انداز و زیربنا 3 هزار متر مربع در 2 طبقه وجود ندارد.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر، سالن ویژه اجرا برنامه‌‌ها، تالار، آشپزخانه، آسانسور و سایر امور خدماتی را از ویژگی پروژه لیان سپاه استان بوشهر دانست و بیان کرد: ساخت فضای سبز، روشنایی، پارکینگ و دیگر امور رفاهی تفریحی در برنامه قرار دارد که با دستور استاندار بوشهر سایر دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری برای تسریع در تکمیل آن شدند.

رزمجو اضافه کرد: پروژه تفریحی، رفاهی و گردشگری لیان سپاه پاسداران، از زیباترین پروژه‌های تفریحی و رفاهی در جغرافیای استان بوشهر در کنار خلیج‌فارس برای ارائه خدمات به مردم استان بوشهر و میهمانان و گردشگران دیگر نقاط فراهم شده است و به‌زودی تکمیل و افتتاح می‌شود.

کلیدواژه

سردار رزمجو

بوشهر

خلیج فارس

سپاه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی