سیاست / شناسه خبر: 74492 / تاریخ انتشار : 1400/10/15 12:27
|

آیین تکریم و معارفه بخشداران آبپخش، شبانکاره و سعدآباد برگزار شد+ تصاویر اختصاصی

بوشهری ها /اسماء بوستانی: سرپرست فرمانداری دشتستان جهارشنبه 15 دی ماه در مراسم معارفه بخشداران شبانکاره، سعدآباد و آبپخش گفت: اولویت اصلی بخشداران همراهی با ائمه جمعه، نیروهای نظامی ، انتظامی و سپاه

بوشهری ها /اسماء بوستانی: سرپرست فرمانداری دشتستان جهارشنبه 15 دی ماه در مراسم معارفه بخشداران شبانکاره، سعدآباد و آبپخش  گفت: اولویت اصلی بخشداران همراهی با ائمه جمعه، نیروهای نظامی ، انتظامی و سپاه باشد تا با همکاری و تلاش بتوانند مشکلات هر بخش را حل کنند.
صادق بوستانی  با بیان اینکه بخشداران ارتباط مستمر با بزرگان و معتمدین هر بخش در خصوص انجام فعالیت ها و رفع مشکلات مردم داشته باشند ادامه داد: بخشداران با فعالیت جهادی، مردم داری، محرومیت زدایی و در میدان بودن فعالیت های خود در جهت ساماندهی هر بخش را انجام دهند.

بوستانی با بیان اینکه افتخار ما سربازی این نظام مقدس است افزود:  افتخار بزرگ دیگر ما در استان بوشهر وجود استانداری است که همرزم حاج قاسم سلیمانی بوده و توصیه آن به مدیران استان در میدان بودن و در عمل ثابت کردن است.

بوستانی ضمن تشکر از فعالیت های ارزنده سه بخشدار سابق شبانکاره، سعدآباد و آبپخش و تقدیر از آن ها خادمی را برای سرپرست بخشداری شبانکاره، شریفی را بعنوان سرپرست بخشداری سعدآباد و امینی نژاد را به عنوان سرپرست بخشداری آبپخش معرفی کرد.

مدیر کل امور سیاسی، امنیتی و انتخابات استانداری گفت: توسعه دشتستان در گرو همدلی اتحاد و توجه به جوانان است.
جواد لقمان زاده با اعلام اینکه منابع انسانی خصوصا قشر جوان هر کشور قطعا سرمایه های بزرگ آن کشور است. اگر بخواهیم دشتستان بزرگ را توسعه دهیم باید از جوانان بیشتر استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی زمینه ساز توسعه و پیشرفت را برای مسئولین فراهم کرده است عنوان کرد: مدیران وظیفه دارند با گشاده رویی به مردم خدمت کنند. بخشداران شبانگاره، آبپخش و سعدآباد نیز خدمات شایان و خوبی به مردم ارائه دادند از این رو از آن ها قدردانی و تشکر می کنم.
 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

فرمانداری دشتستان

صادق بوستانی

بخشداران دشتستان

جواد لقمان زاده

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی