سیاست / شناسه خبر: 74502 / تاریخ انتشار : 1400/10/15 19:02
|
سرپرست فرمانداری دشتستان در جلسه با گروهای جهادی و هیات های مذهبی؛

برای تحقق اهدافم با برنامه های هدفمند و با تمام قدرت پیش خواهم رفت/فردی از دل گروهای جهادی و هیات های مذهبی هستم

بوشهری ها /اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان 15 دی ماه در جلسه با هیات های مذهبی و گروه های جهادی گفت: برای تحقق اهدافم در خصوص ساماندهی دشتستان با توجه به برنامه های هدفمندی که دارم با قدرت تمام پیش خو

بوشهری ها /اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان 15 دی ماه در جلسه با هیات های مذهبی و گروه های جهادی گفت: برای تحقق اهدافم در خصوص ساماندهی دشتستان با توجه به برنامه های هدفمندی که دارم با قدرت تمام پیش خواهم رفت.

صادق بوستانی با بیان اینکه اگر حتی یک روز در این سمت باشم هرگز دست از تلاش بر نخواهم داشت اظهار کرد: در دومین روز از شروع به کارم کارگروهی با نام کمیته هماهنگی فعالیت های جهادی و محرومیت زدایی شهرستان تشکیل داده ام، دبیر این کمیته زیر نظر فرماندار در این کارگروه فعالیت خواهد کرد.

بوستانی افزود: من از محلات فقیر نشین برازجان رشد کرده ام، فردی از دل همین گروه های جهادی و انقلابی هستم و افتخار می کنم که مسیر زندگیم هیات های مذهبی  و گروهای جهادی بوده است. اصول و پایه فکری ما بر اساس مکتب حاج قاسم است و نگاه ما به برنامه های پیش رو از دل همین مکتب بیرون آمده است.

سرپرست فرمانداری دشتستان با اعلام اینکه انقلابی بودن خود را باید در عمل ثابت کنیم نه در سخنرانی، ادامه داد: بنده از جنس مردم هستم ، خود را سربازی در فرمانداری برای خدمت به مردم دیارم می دانم.  دست یاری به سوی تک تک مردم و هیات های مذهبی و گروه های جهادی دراز می کنم، باید از اختلافات جلوگیری کنیم و با اتحاد و همدلی و همفکری و برادری در خصوص پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

بوستانی با تاکید بر همدلی  و اتحاد مردم و مسئولین عنوان کرد: توصیه مهم استاندار به بنده همدلی و اتحاد بوده، از این رو از مردم خواستارم نگاهشان را باز کنند و شرایط را با دقت رصد کنند زیرا ریشه تمامی اختلافات به انتصابات و انتقامات بر می گردد.

   بر اساس این گزارش، سرپرست فرمانداری دشتستان طی حکمی سید بهزاد گلچمن را به عنوان دبیر کارگروه کمیته هماهنگی فعالیت های جهادی و محرومیت زدایی شهرستان دشتستان انتخاب کرد.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

فرماندار دشتستان

صادق بوستانی

هیات های مذهبی

گروه های جهادی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی