سیاست / شناسه خبر: 84602 / تاریخ انتشار : 1400/10/22 13:33
|
سرپرست فرمانداری دشتستان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر؛

قدرت رسانه و فضای مجازی مهم ترین رکن اساسی برای فرهنگ سازی است/فرهنگ سازی پروسه ای بلند مدت است که باید به پروژه تبدیل شود

بوشهری ها /اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که 22 دی ماه با موضوع عفاف و حجاب برگزار شده بود گفت: فریضه امرو به معروف و نهی از منکر در جامعه به فراموشی سپرده شده

بوشهری ها /اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که 22 دی ماه با موضوع عفاف و حجاب برگزار شده بود گفت: فریضه امرو به معروف و نهی از منکر در جامعه به فراموشی سپرده شده است و ما وظیفه داریم این امر مهم را احیا کنیم.

صادق بوستانی با اعلام اینکه فرهنگ سازی یک پروسه بلند مدت است که باید تبدیل به یک پروژه شود اظهار کرد: با توجه به اینکه ما در ترویج  فرهنگ عفاف و حجاب با یکدیگر اختلاف نظر داریم چگونه می توانیم در این خصوص مثمرالثمر واقع شویم. در این خصوص می بایست سیاست گذاری فرهنگی کرد و با تعامل با گروهای اجتماعی بسیاری از مسائل و مشکلات این حوزه را مورد بررسی قرار داد.

بوستانی افزود: سیاستگذاری باید با توجه به فرهنگ استان و شهرستان ما انجام شود، مهم ترین رکن اساسی و ابزاری که در دنیا برای فرهنگ سازی می توان از آن استفاده کرد قدرت رسانه و فضای مجازی است که با توجه به شرایط تصمیم گیری های لازم در این خصوص گرفته شود.

وی با اعلام اینکه مصوبه ها باید مبتنی بر فعالیت های مطالباتی باشد ادامه داد: فرمانداری دشتستان در خصوص ترویج عفاف و حجاب نهایت همکاری با ادارات و نهادهای مختلف در خصوص اجرای مصوبات  را دارد.

امام جمعه برازجان در این مراسم ضمن تشکر از مراسمات برگزار شده اخیر مذهبی در سطح شهر توسط گروهای جهادی و هیات های مذهبی اظهار کرد: حجاب و عفاف و پوشش زنان در جامعه یک دستور دینی و الهی است، حجاب حفظ حرمت، عفت و کرامت زنان و مردان است.

حجت الاسلام حسن مصلح خطاب به دستگاه های اجرایی عنوان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی در این خصوص وظایف خود را انجام دهند تا اهمیت حجاب که صیانت از خانواده، فرد و جامعه است را بتوانیم به خوبی پوشش دهیم.

مصلح تبلیغات محیطی در ادارات ، مدارس، دانشگاه ها  و ... را یکی از مصوبات جلسه عنوان کرد و ادامه داد: نظارت بر رعایت حریم پوشش در مراکز دولتی، تشویق محجبه ها و حجاب های برتر، تشویق خوش حجاب ها در ادارات، تقویت تولیدی های عفاف و حجاب در شهرستان، نظارت بر مراکز آموزشی خصوصا مدارس و دانشگاه ها بر رعایت عفاف و حجاب، نظارت بر مراکز تولیدی و توزیعی، جلوگیری از اردوهای مختلف، ایجاد فضای سبز و پارک برای بانوان، برگزاری کارگاه ها و نمایشگاه های متعدد عفاف و حجاب در سطح شهرستان از مصوبات امروز جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

بر اساس این گزارش، در این جلسه از سجاد سلیمی فرد مدیریت تولیدی عفاف و حجاب در شهر برازجان به دلیل ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و فعالیت در این حوزه توسط فرماندار و امام جمعه شهر برازجان تقدیر شد.

 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

امر به معروف

نهی از منکر

دکتر صادق بوستانی

فرمانداری دشتستان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی