ورزش / شناسه خبر: 84723 / تاریخ انتشار : 1400/10/28 10:52
|

نفت بدون سرمربی به خلیج فارس رسید/ تقابل قعرنشین و مدعی در رفسنجان

بوشهریها| در چارچوب مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امروز ۳ دیدار برگزار می‌شود

بوشهری ها / روز گذشته ۸ تیم در چارچوب بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال به مصاف هم رفتند و در پایان تیم‌های پرسپولیس، آلومینیوم، مس کرمان و خیبر خرم آباد با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

امروز در ادامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی ۳ دیدار دیگر برگزار می‌شود.

نساجی مازندران - گل گهر سیرجان / ساعت ۱۴:۰۰

شاگردان الهامی در مرحله قبلی جام حذفی توانستند تیم آرمان گهر را شکست دهند و در مرحله یک هشتم نهایی برابر تیم گل گهر سیرجان صف آرایی خواهند کرد.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان نیز در مرحله قبلی جام حذفی توانست تیم شهرداری آستارا را شکست بدهد. شاگردان قلعه نویی که در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفتند به دلیل کسر امتیاز جایگاه خود در جدول از دست دادند، آن ها یکی از گزینه‌های اصلی قهرمانی جام حذفی به شمار می‌روند.

مس رفسنجان - پدیده مشهد/ ساعت ۱۴:۳۰

در حالی که گفته می‌شد دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پدیده مشهد ممکن است به دلیل شرایط جوی لغو شود، این دیدار امروز طبق برنامه برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال مس رفسنجان در مرحله قبلی جام حذفی توانست از سد تیم تراکتور عبور کند. شاگردان ربیعی در دیدار امروز از امتیاز میزبانی برخوردارند و نسبت به پدیده که قعرنشین نیم فصل اول لیگ شد، شرایط بهتری دارند.

تیم پدیده در نیم فصل اول لیگ برتر در هیچ مسابقه‌ای به پیروزی نرسید اما امیدوار است در جام شگفتی‌ها شگفتی ساز شود.

نفت مسجد سلیمان - خلیج فارس ماهشهر/ ساعت ۱۵:۳۰

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مرحله قبلی جام حذفی در ضربات پنالتی توانست تیم شاهین شهرداری بوشهر را شکست دهد و اکنون باید به مصاف تیم خلیج فارس ماهشهر برود که با غلبه بر تیم لیگ برتری هوادار به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده است.

فراز کمالوند که در بازی برابر استقلال روی نیمکت تیمش حضور نداشت، روز گذشته به همکاری خود با نفت مسجد سلیمان پایان داد، اما طبق توافق کمالوند، مسئولان باشگاه و دستیاران او در دیدار امروز هدایت نفت مسجد سلیمان را برعهده خواهند داشت.

کلیدواژه

مس رفسنجان

تیم در چارچوب بازی‌های

شاگردان الهامی

سرمربی به خلیج فارس

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی