سیاست / شناسه خبر: 84760 / تاریخ انتشار : 1400/10/30 00:26
|
سرپرست فرمانداری دشتستان در نشست با ناظران حوزه بازار و اصناف شهرستان ؛

نظارت بر قیمت کالاهای مصرفی حق مردم است

بوشهری ها / در راستای نظارت و تنظیم بازار و استماع مشکلات در حوزه اصناف شهرستان دشتستان با حضور اعضای کمیسیون نظارت شهرستان و ستاد تنظیم بازار شهرستان و حضور سرپرست فرمانداری دشتستان در فرمانداری دشتس

بوشهری ها / در راستای نظارت و تنظیم بازار و استماع مشکلات در حوزه اصناف شهرستان دشتستان با حضور اعضای کمیسیون نظارت شهرستان و ستاد تنظیم بازار شهرستان و حضور سرپرست فرمانداری دشتستان در فرمانداری دشتستان تشکیل گردید.
 


به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، سرپرست فرمانداری دشتستان  در این جلسه با بیان اینکه نظارت بر قیمت کالاهای مصرفی حق مردم است اظهار کرد:  مسئولین مرتبط با نظارت بر عرضه و کنترل قیمت کالاهای اساسی را  دقت بیشتری داشته باشند.
صادق بوستانی در تشریح برنامه های مردمی و دولت انقلابی دکتر رییسی اظهار کرد: جدیت و تاکید رییس جمهور در نظارت بر بازار مد نظر مسئولین شهرستان باشد .

وی افزود: با نزدیک شدن به ایام نوروز و ضرورت تامین کالاهای اساسی نظارت دقیق بر توزیع کالاها صورت گیرد.
بوستانی  این نشست مشترک را گامی جهادی و نظارتی جمعی و حداکثری مسئولین مرتبط دانست و ادامه داد: در حوزه سطح نیاز آرد خانه پز و نانوایی اقداماتی انجام داده ایم که امیدواریم با همکاری دستگاههای مرتبط بتوانیم این مشکلات را مرتفع نماییم.

 

کلیدواژه

برازجان دشتستان

فرمانداری دشتستان

صادق بوستانی

اصناف

بازار

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی