سیاست / شناسه خبر: 85108 / تاریخ انتشار : 1400/11/25 20:39
|

پیام تبریک سرپرست فرمانداری دشتستان به مناسبت ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز مرد

بوشهری ها /سرپرست فرمانداری دشتستان به مناسبت ولادت امام علی ع و روز پدر گیام تبریکی را منتشر کرد. این پیام تبریک را در زیر بخوانید.

بوشهری ها /سرپرست فرمانداری دشتستان به مناسبت ولادت امام علی ع و روز پدر گیام تبریکی را منتشر کرد. این پیام تبریک را در زیر بخوانید.
علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را
که به ما سوا فکندی همه سایه‌ی هما را
دل اگر خداشناسى همه در رخ على بین
به على شناختم من به خدا قسم خدا را

سیزدهم رجب، روزی است که جهان منوّر به نور اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت شد و جوانمردی از تاریخ در خانه خدا دیده به جهان گشود و عالم را غرق در شور و شادی نمود.
به راستی که علی (ع) تاریخ بشریت را با حماسه‌ها و رشادت‌های بی‌نظیر خود در عرصه عبودیت و انسانیت متحول ساخت و با پرورش نیکوترین فرزندان در مکتب آزادی و انسانیت، برای پدران و مردان جهان بهترین نمونه و الگو است.
میلاد با سعادت اسوۀ شجاعت، پدر یتیمان و حامى محرومان و ستم‌دیدگانِ تاریخ، علی (ع)، شایسته‌ترین روز برای گرامیداشت مقام پدر است؛ پدرانی که می‌کوشند فرزندان این مرز و بوم را به شایستگی پرورش دهند و آنان را با نور ایمان و شهادت آشنا سازند.
اینجانب سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) که آغازگر اشاعۀ عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت است را به تمامی هموطنان عزیز و پدران، مادران و فرزندان شهدا، بویژه پدران و مردان شهرستان دشتستان تبریک و تهنیت عرض نموده و سربلندی و تندرستی‌ شان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

کلیدواژه

برازجان

فرماندار دشتستان

روز پدر

ولادت امام علی ع

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی