سیاست / شناسه خبر: 85204 / تاریخ انتشار : 1400/12/2 08:57
|

تکمیل پروژه‌های صیادی خارگ با جدیت دنبال می‌شود

بوشهریها/ بخشدار ویژه خارگ گفت: خواسته به حق صیادان جزیره اجرای پروژه‌های صیادی این جزیره بوده که این موضوع با جدیت دنبال خواهد شد.

بوشهری ها / محمدرضا دشتی زاده عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از اسکله صیادی بخش ویژه خارگ: جزیره خارگ به عنوان یکی از قدیمی ترین بنادر صیادی ایران اسلامی بشمار می‌رود، صید مروارید در جزیره نیز گواه این موضوع است. وی افزود: زیر ساخت‌های صید و صیادی جزیره با مشکلات عدیده ای مواجه شده که عدم توسعه و بروز رسانی سبب بروز نارضایتی در این زمینه شده است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن جلسات متعدد برای رفع مشکلات این قشر با تعاونی صیادی برگزار شده و تا حدودی نیازهای اولیه این حوزه مرتفع شده است. بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: خواسته به حق صیادان جزیره اجرای پروژه‌های صیادی این جزیره بوده که این موضوع با جدیت دنبال خواهد شد، پروژه‌های حوزه شیلاتی جزیره با توجه به شرایط خاص این منطقه در اولویت اعتبار قرار گیرند.

 تکمیل پروژه‌های صیادی خارگ با جدیت دنبال می‌شود

رسیدگی به مشکلات ساکنان این جزیره از اولویت‌های شهرداری خارگ است

شهردار جزیره خارگ نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه صیادی اصلی ترین شغل بومیان جزیره خارگ است باید مشکلات موجود در اسکله صیادی هر چه سریع‌تر مورد بررسی قرار گیرد و نسبت به رفع این مشکلات اهتمام داشته باشیم. شعیب بحرینی افزود: تلاش‌های شبانه روزی قشر زحمت کش صیادان جزیره بر کسی پوشیده نیست و رسیدگی به مشکلات ساکنان این جزیره از اولویت‌های شهرداری این جزیره بشمار می‌رود.

کلیدواژه

شهرداری خارگ

شعیب بحرینی

محمدرضا دشتی زاده

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی