سیاست / شناسه خبر: 85263 / تاریخ انتشار : 1400/12/3 11:00
|

تأمین مالی پروژه مجتمع گردشگری ارغوان در شهرستان عسلویه از سوی بانک توسعه تعاون

بوشهریها/ تامین مالی 58 میلیارد ریالی پروژه بزرگ مجتمع گردشگری ارغوان در شهرستان عسلویه یکی از اثر بخش ترین اقدامات نظام بانکی با راهبری بانک توسعه تعاون در استان بوشهر است .

بوشهری ها / به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر، مجتمع گردشگری ارغوان در زمینی به مساحت تقریبی 53 هزار متر مربع زیر بنا و با بیش از 11 هزارمتر مربع شامل:رستوران و آشپزخانه با پذیرش 400 نفر، کافی شاپ و سفره خانه سنتی و غرفه صنایع دستی با مساحت 350 متر مربع، دارای فضای سبز و خیابان های سرسبز همراه با زمین ورزش ساحلی و همچنین سالن ورزشی سرپوشیده با تمامی امکانات و تعداد 204 اتاق دو تخته با امکانات کامل، تهویه مطبوع، یونیت، یخچال، تلویزیون با استفاده از تسهیلات 58 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون از محل طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در شهرستان عسلویه روستای بزباز آماده ارائه خدمات به عموم است.

این پروژه با ارائه خدمات منحصر به فرد در زمینه های اقامتی، رفاهی، تفریحی و پذیرایی به گردشگران و شرکت های مختلف مستقر در پارس جنوبی در شهرستان عسلویه می پردازد و به عنوان اولین مجموعه گردشگری اقامتی در شهرستان عسلویه زیر ساخت های گردشگری منطقه را بهبود بخشیده است .

در این مجتمع گردشگری بالغ بر 130 میلیارد ریال از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی و پرداخت تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش از سوی بانک توسعه تعاون هزینه شده است .

گفتنی است شهرستان عسلویه معروفترین بخش منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است که همه ساله شاهد حضور تعداد قابل توجهی از افراد جویای کارو گردشگران است و احداث پروژه‌های توسعه‌ای و حمایت از صنعت گردشگردی در این منطقه می تواند نقش مهمی در اقتصاد و اشتغالزایی استان داشته باشد.

کلیدواژه

مدیریت شعب بانک توسعه تعاون

مجتمع گردشگری ارغوان

شهرستان عسلویه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی