سیاست / شناسه خبر: 85314 / تاریخ انتشار : 1400/12/4 13:28
|
فرماندار دشتستان در نشست با نایب رئیس اول مجلس یازدهم ؛

مجلس و دولت نگاه ویژه‌ای به شهرستان دشتستان در بودجه ۱۴۰۱ داشته باشند+ جزئیات خبر

بوشهری ها / فرماندار دشتستان گفت: انتظار است مجلس و دولت نگاه ویژه‌ای به این شهرستان در بودجه ۱۴۰۱ داشته باشند.

بوشهری ها / فرماندار دشتستان گفت: انتظار است مجلس و دولت نگاه ویژه‌ای به این شهرستان در بودجه ۱۴۰۱ داشته باشند.

صادق بوستانی در نشست با علی نیکزاد، نایب رئیس اول مجلس یازدهم با اشاره به ظرفیت‌های بزرگ شهرستان دشتستان در حوزه کشاورزی و صنایع و معادن گفت: این شهرستان از جهات مختلف اقتصادی، تجاری صنعتی، حمل ونقل، کشاورزی و منابع طبیعی قابل توجه بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان دشتستان اضافه کرد: انتظار می‌رود مجلس و دولت نگاه ویژه‌ای به این شهرستان در بودجه ۱۴۰۱ داشته باشند و موضوع بودجه سد دالکی و اصلاح نژاد خرما و آبیاری نخلیات با فن آوری نوین و به‌طور جدی‌تر پیگیری شود.

مسئول پیگیری ویژه استاندار بوشهر ایجاد زیرساخت‌های لازم بهداشت و درمان و اختصاص بودجه برای تکمیل ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور و کلینیک تخصصی را از اولویت‌های اصلی حوزه درمان در این شهرستان عنوان کرد.

بوستانی خاطر نشان کرد: محرومیت‌زدایی اولویت ما در شهرستان دشتستان و استان بوشهر است که این مهم نگاه ویژه دولت و مجلس را نیز می‌طلبد؛ در حوزه ایجاد اشتغال و ساخت مسکن جوانان و محرومین اقداماتی انجام شده است اما نیازمند حمایت بیشتری هستیم.

نایب رئیس مجلس نیز در نشست با بیان اینکه دشتستان یکی از شهرستان‌های مهم استان بوشهر است، گفت: تلاش می‌شود که به‌دنبال حل مشکلات، این شهرستان در بودجه سال بعد ویژه دیده شود.

علی نیکزاد اضافه کرد: بوشهر یکی از استان‌های استراتژیک کشور است که در حوزه نفت، گاز، کشاورزی و دریا ظرفیت‌های مهمی دارد  از این رو باید در حوزه‌های مختلف ویژه دیده شود.

وی در در پایان خاطر نشان کرد: در مجلس کمک خواهیم کرد تا استان بوشهر در بودجه سال جدید نیز ویژه دیده شود.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

فرماندار دشتستان

صادق بوستانی

دولت

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس

مجلس

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی