سیاست / شناسه خبر: 85386 / تاریخ انتشار : 1400/12/7 15:03
|
فرماندار دشتستان در جلسه معارفه بخشدار مرکزی:

هر فرماندار در هر شهرستان باید قدرت و توان یک استاندار را داشته باشد/با پشت میز نشستن و امضاء چندین نامه شهرستان پیشرفت نخواهد کرد+ تصاویر اختصاصی

بوشهری ها /اسماء بوستانی: سرپرست فرمانداری دشتستان در جلسه تکریم و معارفه بخشدار مرکزی که شنبه 7 بهمن ماه در فرمانداری برگزار شده بود گفت: تمام تلاشم این بوده از ارتباطات خود در تهران به نفع شهرستان د

بوشهری ها /اسماء بوستانی: سرپرست فرمانداری دشتستان در جلسه تکریم و معارفه بخشدار مرکزی که شنبه 7 بهمن ماه در فرمانداری برگزار شده بود گفت: تمام تلاشم این بوده از ارتباطات خود در تهران به نفع شهرستان دشتستان استفاده کنم.

صادق بوستانی در جلسه شورای اداری از نشست با معاون اجرایی رئیس جمهور در سفر خود به تهران خبر داد و اظهار کرد: هدفم از این نشست پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهور و تامین اعتبار سد دالکی بود.

بوستانی افزود: معتقدم هر فرماندار در هر شهرستانی که هست باید قدرت و توانش به اندازه یک استاندار باشد، اگر قدرت چانه زنی ما در سطح ملی افزایش پیدا کند می توانیم استان و شهرستانمان را به توسعه و پیشرفت برسانیم و مشکلات را بکاهیم.

وی ادامه داد: با پشت میز نشستن و امضا کردن چندین نامه به هیچ جایی نخواهیم رسید، اگر دم از در میدان بودن می زنیم باید از دور افتاده ترین روستا تا دفتر ریاست جمهور پیگیر رفع مشکلات مردم باشیم.

سرپرست فرماندار دشتستان با اعلام اینکه در خصوص رفع مشکلات تعاونی و اجرای تعاونی مرزنشینان با معاون وزارت کار و رفاه امور اجتماعی در تهران جلسه برگزار کردم، عنوان کرد: مشکلات مربوطه این حوزه در جلسه مطرح شد و معاون مربوطه قول مساعد جهت سفر به دشتستان برای پیگیری و رفع این مشکلات را داد.

بوستانی در خصوص جلسه خود با (جمالی نژاد) معاون عمرانی وزیر کشور نیز بیان کرد: این جلسه را رسانه ای نکردم اما این مسئول که رئیس سازمان شهرداری های کشور نیز هست، قرار بر این شد که بنده جلسه ای با شهرداری های دشتستان داشته باشم و تمامی کمبودها، نیازمندی ها و مشکلات شهرداری ها را در سفر بعدی خود به این مقام مسئول برسانم تا ان شالله شاهد رفع مشکلات شهرداری های دشتستان باشیم.

بوستانی ادامه داد : با یکی از دوستانم (نیکزاد) که ارتباط نزدیکی با مجموعه دولت دارد و در دوره انتخابات رئیس ستاد رئیس جمهور بوده نشستی داشتم، زیرا توصیه و پیگیری های ایشان برای دشتستان قطعا راهگشا خواهد بود، معتقدم از تمام ظرفیت های دولت در جهت رفع مشکلات مردم باید استفاده کرد.

سرپرست فرماندار دشتستان با تشکر از ناهید دشتی که به عنوان بخشدار سابق خدمات زیادی را به مردم ارائه داده بود افزود: هادی عدالت از جوانان نخبه استان و فرزند شهید عدالت است، نگاه دولت توجه ویژه به جوانان و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است، با توجه به توصیه های اکیدی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این حوزه داشتند این جوان را به عنوان بخشدار بخش مرکزی انتخاب کردیم. آرزوی سعادت و سربلندی برای این جوان ارزشمند دارم.

مدیر کل سیاسی استانداری بوشهر در این جلسه با بیان اینکه مسئولین  حاضر در جلسه امروز در نظامی مشغول به خدمت هستند که دانشگاه های خارجی که تبلیغ کننده نظام آمریکایی هستند ایران را به عنوان هفتمین کشور سیستماتیک برای اداره کشور معرفی کرده اند، اظهار کرد: تغییرات مدیریتی نیز عادی است و هر چند مدت نیاز است که خون جدیدی در کالبد مدیریت شهر و شهرستان دمیده شود.

جواد لقمان زاده ناهید دشتی را انسانی صادق، پاکدست، مومن و با تقوا دانست و افزود: خرسندم که جوانی از خانواده شهید به عنوان بخشدار مرکزی انتخاب شده است.

لقمان زاده خطاب به بخشدار جدید عنوان کرد: جناب عدالت، ما از تنگناها و مشکلات زیادی عبور کردیم، در هر مکان با مردم بودیم و نوکری مردم را کردیم مردم نیز پشتوانه ما و در کنار ما بودند، امروز شما موظف به سرکشی به روستاهای حوزه مدیریت خود هستید، شما از امروز نماینده وزارت کشور، استاندار و فرماندار هستید و باید  نظارت دقیق بر حسن اجرای قوانین و مقررات و تقویت شوراها و دهیاری های حوزه مدیریتی خود را در دستور کار قرار دهید.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی دشتستان در این جلسه ضمن تشکر از  سرپرست فرمانداری دشتستان که در این مدت کوتاه عملکرد بسیار خوبی داشته است اظهار کرد: آرزوی توفیق و سربلندی برای بخشدار جدید داریم و قدردان زحمات بخشدار سابق هستیم.

بخشدار سابق مرکزی دشتستان  گفت: 47 ماه به عنوان بخشداری مرکزی در خدمت مردم شریف دشتستان بودم، در تمامی حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... از هیچ تلاشی برای رضایتمندی مردم دریغ نکردم.

ناهید دشتی ضمن تشکر از اعتماد ارسلان زارع ادامه داد: امیدوارم توانسته باشم پاسخ اعتماد ایشان را داده باشم.

بخشدار مرکزی دشتستان نیز بیان کرد: از اعتماد استاندار و مجموعه دولت بسیار سپاسگزارم، امیدوارم به عنوان عضو کوچکی از پیکره خانواده شهدا بتوانم دین خود را به مردم عزیز ادا کنم.

هادی عدالت افزود: جهت موفقیت در جایگاه خود دست یاری به سوی تمامی مسئولین دراز کرده و طلب مساعدت و همکاری دارم تا بتوانم در حوزه کاری خود موفق و مسئولیت هایی که بر دوشم قرار داده شده به نحو احسن انجام دهم.


 

 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

فرماندار دشتستان

شورای اداری

معارفه بخشدار مرکزی

ناهید دشتی

هادی عدالت

صادق بوستانی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی