ورزش / شناسه خبر: 85772 / تاریخ انتشار : 1400/12/22 10:19
|

خدشه‌دار شدن رفاقت ۲۰ ساله؛ بخاطر جام!

بوشهریها| نشست خبری دو تیم سراسر حاشیه بود و علیرضا منصوریان از بی‌توجهی فرهاد مجیدی به او بشدت شاکی شد و انتقادات تندی را علیه مجیدی در نشست خبری مطرح کرد.

بوشهری ها / شب گذشته استقلال تهران با پیروزی مقابل نفت آبادان یک گام دیگر به قهرمانی در این فصل نزدیک تر شد. استقلال به امتیاز کم‌نظیر ۵۴ در ۲۲ هفته رسید و حالا باید با فاصله شش امتیازی به مصاف پرسپولیس در شهرآورد تهران برود

شب گذشته استقلال تهران با پیروزی مقابل نفت آبادان یک گام دیگر به قهرمانی در این فصل نزدیک تر شد. استقلال به امتیاز کم‌نظیر ۵۴ در ۲۲ هفته رسید و حالا باید با فاصله شش امتیازی به مصاف پرسپولیس در شهرآورد تهران برود.

منصوریان در این خصوص گفت اوایل دهه هفتاد با وساطت او بوده که فتح الله زاده راضی شده تا مجیدی را به استقلال بیاورد و اگر او چک تضمینی ۱۰ میلیون تومانی را به خانه فتح الله‌زاده نمی‌برده مدیرعامل وقت استقلال اصلا راضی نمیشد که مجیدی استقلالی شود!

در بخش دیگری از این نشست هم منصوریان گفت دلیل محبوبیت او نسبت به مجیدی این است که او در بین مردم است ولی مجیدی از پارکینگ به سمت سالن بدنسازی می رود و برمیگردد!

منصوریان همچنین در پایان گلایه کرد که با این رفتارها است که پیشکسوتان استقلال نسبت به رفتارهای مجیدی شاکی میشوند و هر بار اتفاقات حاشیه‌ای رخ میدهد و تکرار می شود!

البته در پایان فرهاد مجیدی پیش از ترک کامل ورزشگاه با منصوریان صحبت کرد و از او عذرخواهی کرد تا کدورت‌ها برطرف شود اما آنچه مشخص است اینکه برای رسیدن به جام شاید رفاقت‌های دیرینه هم بهم بخورد...

کلیدواژه

استقلال تهران

شست خبری دو تیم

فرهاد مجیدی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی