سیاست / شناسه خبر: 85804 / تاریخ انتشار : 1400/12/23 09:48
|
درنشست فرماندار دشتستان با فرندان شهدا مطرح شد؛

فرماندار دشتستان: پیگیری و حق گیری فرزندان شهدا در اولویت باشد/مدیر کل بنیاد شهید: نظافت گلزار شهدا بر عهده شهرداری است/ فرزند شهید اسدالله عرب: وضعیت فعلی گلزار شهدا زیبنده نیست

بوشهری ها /اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان یکشنبه 22 اسفند ماه در نشست با فرزندان شهدا گفت: اگر مسئولین بخواهند فرزندان شهدا به حقشان برسند باید پیگیری، حق گیری از فرزندان شهدا را در اولویت ف

بوشهری ها /اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان یکشنبه 22 اسفند ماه در نشست با فرزندان شهدا گفت: اگر مسئولین بخواهند فرزندان شهدا به حقشان برسند باید پیگیری و حق گیری از فرزندان شهدا را در اولویت فعالیت خود قرار دهند.

 

صادق بوستانی با اعلام اینکه 36 نفر از فرزندان شهدا و 51 نفر از فرزندان جانبازان در این شهرستان بیکار هستند، اظهار کرد: با پیگیری مشکلات فرزندان شهدا، درگیری کاری برای رفع مشکل و در نهایت حق گیری  میتوان مشکلات این بزرگواران را حل کرد اما اگر یک مسئول در جلسه بنشیند و فقط وعده دهد به هیچ عنوان مشکلات خانواده شهدا حل نخواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت و جایگاه فرزندان و خانواده شهدا عنوان کرد: اولین توصیه ام به مدیر کل بنیاد شهید این است که از طریق فضای مجازی پل ارتباطی خود با خانواده شهدا را بیشتر کند.

وی با اشاره به نامه نگاری با تمامی ادارات این شهرستان در خصوص پیگیری مشکلات خانواده شهدا اعلام کرد: در خصوص پیگیری و رفع مشکلات خانواده های شهدا نامه نگاری های لازم انجام و به تمامی ادارات شهرستان ابلاغ شده است.

فرماندر دشتستان در خصوص سرمایه گذاری سازمان اقتصادی کوثر نیز بیان کرد: بنیاد شهید در این خصوص وظیفه دارد اقدامات لازم در حوزه کار آفرینی و اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران را در دستو کار خود قرار دهد.

بوستانی افزود: در خصوص مسکن و واگذاری زمین برای خانواده شهدا نامه نگاری های لازم انجام شده زیرا معتقدیم مشکل اشتغال، ازدواج و مسکن فرزندان شهدا باید به طور جد مدیریت شود.

 

نظافت گلزار شهدا بر عهده شهرداری است

 

مدیر کل بنیاد شهید استان در این نشست با بیان اینکه تکلیف فرزندان شهدا بیشتر از بقیه مردم است اظهار کرد: فرزندان شهدا باید مطالبه گر باشند و راه شهیدان را ادامه دهند.

 

نعمت الله غلامپور از بیکاری ۳۰ تا ۴۰ نفری فرزندان شهدا در شهرستان دشتستان خبر داد و عنوان کرد: در استان بوشهر ۱۶۰۰ فرزند شهید داریم که از این آمار حدود ۴۰ نفر در شهرستان دشتستان بیکار هستند.

غلامپور دیدار با خانواده شهدا را یکی از اولویت های فعالیت خود در بنیاد شهید استان اعلام کرد و ادامه داد: در توانمند سازی و آموزش فرزندان شهدا تمام توان خود را بکار خواهم گرفت.

وضعیت نظافت گلزارهای شهدا در سطح شهرستان  زیبنده نیست

بر اساس این گزارش، رضا عرب زاده فرزند شهید اسدالله عرب زاده در خصوص مشکلات خانواده و فرزندان شهدا عنوان کرد: بیکاری و اشتغال فرزندان شهدا باید در دستور کار و اولویت برنامه های این دولت باشد.

 

عرب زاده با تاکید بر ساماندهی گلزارهای شهدای این شهرستان بیان کرد: گلزارهای شهدا حداقل در روزهای پنجشنبه باید نظافت و ساماندهی شوند زیرا وضعیت کنونی گلزارهای شهدا زیبنده نیست.

وی با اعلام اینکه ما به عنوان فرزندان شهدا آرزوی یک جلسه صمیمی با رئیس و مدیران بنیاد شهید را داشته ایم، افزود: در این خصوص انتظار می رود اهمیت بیشتر به فرزندان شهدا داده شود.

کلیدواژه

فرماندار دشتستان

گلزار شهدا

صادق بوستانی

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر

فرززندان شهدا

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی